Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker jo Bioglycolic facial cleanser, Transformation serum, Age intervention enlighten facial lotion og solbeskyttelse.

Har brukt produktene i ca 2 mnd, og har vært fornøyd. Huden ble bedre, men nå syns jeg det kommer småkviser histen og pisten. Jeg syns heller ikke jeg får nok fuktighet.

Jeg har vel kombinert hud tror jeg. Litt tørrere i kinn og rundt øyenbryn.

Tips til andre JM produkter? Hvilket produkt forminsker porer?

Syns egentlig JM produktene er litt dyre og udrøye, så hvis noen har tips til andre syremerker som er billigere, og som har tilsvarende produkter sier jeg takk til det :O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du trenger en fuktighetskrem til å ha på etter serum. Jeg bruker Dermalogica skin smothing cream, den gir godt med fukt og er drøy.

Bioclear fra JM er den kremen som har virket best for min del når det gjelder å få finere hud.

For en mer drastisk forbedring kan du ta syrepeelinger.

DDF er et merke som koster mindre og er drøyere i bruk. Brightening cleanser fra DDF er min favoritt. Faktorkremene er også gode, de gir godt med fukt og er drøye.

MD sine serum er mye drøyere enn JM, det finnes mye å velge i så du finner sikkert et som passer.

Se også på produktene fra MD forte, jeg har prøvd en krem med 30% syre fra dette merket og den er god.

Endret av *lucky*
Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet
Jeg bruker jo Bioglycolic facial cleanser, Transformation serum, Age intervention enlighten facial lotion og solbeskyttelse.

Har brukt produktene i ca 2 mnd, og har vært fornøyd. Huden ble bedre, men nå syns jeg det kommer småkviser histen og pisten. Jeg syns heller ikke jeg får nok fuktighet.

Jeg har vel kombinert hud tror jeg. Litt tørrere i kinn og rundt øyenbryn.

Tips til andre JM produkter? Hvilket produkt forminsker porer?

Syns egentlig JM produktene er litt dyre og udrøye, så hvis noen har tips til andre syremerker som er billigere, og som har tilsvarende produkter sier jeg takk til det :O)

For peeling bruker jeg Glycolic acid toning pads fra Elixir Cosmeceuticals. Bruker 1-2 pads i uken og det har skikkelig effekt på huden min. Blir tørr av den da, så må bruke en fuktighetskrem ved siden av.

Skrevet
Du trenger en fuktighetskrem til å ha på etter serum. Jeg bruker Dermalogica skin smothing cream, den gir godt med fukt og er drøy.

Bioclear fra JM er den kremen som har virket best for min del når det gjelder å få finere hud.

For en mer drastisk forbedring kan du ta syrepeelinger.

DDF er et merke som koster mindre og er drøyere i bruk. Brightening cleanser fra DDF er min favoritt. Faktorkremene er også gode, de gir godt med fukt og er drøye.

MD sine serum er mye drøyere enn JM, det finnes mye å velge i så du finner sikkert et som passer.

Se også på produktene fra MD forte, jeg har prøvd en krem med 30% syre fra dette merket og den er god.

Kanskje jeg skal prøve Bioclear.

Syrepeeling? Kan man gjøre det hjemme, eller må man i salong?

Virker JM produktene like bra selv om man kompletterer med andre merker? Så man kan bruke flere merker samtidig?

Takk for svar :)

Skrevet
For peeling bruker jeg Glycolic acid toning pads fra Elixir Cosmeceuticals. Bruker 1-2 pads i uken og det har skikkelig effekt på huden min. Blir tørr av den da, så må bruke en fuktighetskrem ved siden av.

Hvor kjøper du det? Tror jeg skal prøve dem :O)

Gjest Deception
Skrevet

Du kan gjøre en lett syrepeeling hjemme; selv har jeg 50% lactic acid-peelingen fra skinlaboratory.com. Denne er mild for en tynn, sensitiv hudtype, men de har også typer med glykolsyre (for eksempel) som er bedre for mer robuste hudtyper. Ellers får du også syrepeelinger til hjemmebruk her. :)

Skrevet

Har du prøvd andre produkter fra Elixir? Leste om dem i webshopen og ble nysgjerrig.

Fikk lyst til å prøve peelingpads, og antioxidant repair cream.

Skrevet
Du kan gjøre en lett syrepeeling hjemme; selv har jeg 50% lactic acid-peelingen fra skinlaboratory.com. Denne er mild for en tynn, sensitiv hudtype, men de har også typer med glykolsyre (for eksempel) som er bedre for mer robuste hudtyper. Ellers får du også syrepeelinger til hjemmebruk her. :)

Tusen takk :O) Skal titte litt på den siden. Men ble egentlig veldig nysgjerrig på Elixir cosmeceuticals nå :O)

Skrevet (endret)
Kanskje jeg skal prøve Bioclear.

Syrepeeling? Kan man gjøre det hjemme, eller må man i salong?

Virker JM produktene like bra selv om man kompletterer med andre merker? Så man kan bruke flere merker samtidig?

Takk for svar :)

Bruk de produktene fra ulike merker som du trives best med. Min erfaring er at det fungerer best å bruke produkter fra ulike merker siden mange har både gode og dårlige produkter.

Leste her en gang at man ikke skal bruke vit a og benzoyl peroxide sammen men ellers så kan du bruke det du vil.

Sjekk også ut aberela eller differin, dette er kremer som forbedrer huden ved hjelp av tretinoin. Du får de på resept og de er billige. Noen kan synes de er veldig sterke men det må en gradvis tillvenning til og en rik fuktighetskrem må brukes.

IKKE bruk disse visst du vil ta syrepeelinger, det blir for mye for huden.

Endret av *lucky*
Skrevet
Bruk de produktene fra ulike merker som du trives best med. Min erfaring er at det fungerer best å bruke produkter fra ulike merker siden mange har både gode og dårlige produkter.

Leste her en gang at man ikke skal bruke vit a og benzoyl peroxide sammen men ellers så kan du bruke det du vil.

Sjekk også ut aberela eller differin, dette er kremer som forbedrer huden ved hjelp av tretinoin. Du får de på resept og de er billige. Noen kan synes de er veldig sterke men det må en gradvis tillvenning til og en rik fuktighetskrem må brukes.

IKKE bruk disse visst du vil ta syrepeelinger, det blir for mye for huden.

Hvilke produkter er det benzoyl peroxide i da? Syns det er så utrolig mye å sette seg inn i, og lett å gå seg vill i jungelen. Men har stor tro på at det virker :O)

Skrevet

Jeg kjenner ikke til JM, men reviva er billigere (og mer dyrevennlig om jeg husker rett. Alltid et +)

Skrevet
Hvilke produkter er det benzoyl peroxide i da? Syns det er så utrolig mye å sette seg inn i, og lett å gå seg vill i jungelen. Men har stor tro på at det virker :O)

Det står på flaskene, ikke noe vanskelig å se det. Skal fungere spesielt bra mot kviser.

Her finner du spesifisert innhold http://www.skin-etc.com/index.html

Skrevet

Jeg synes kremene til Jan marini er drøye, bortsett fra serumene..

Skrevet

Ja, DDF sin Brightening cleanser er mye bedre en JM Bioglycolic cleanser. tusen takk, Lucky, for tipset!:)

Har brukt JM i over 2 mnd (rens, transformation cream, bioclear cream og solkrem).Hustrukturen ble bedre, men ikke fantastisk. Var nok Bioclear cream som gjorde det meste av jobben. Nå har jeg brukt opp JM rensen og fikk DDF Brightning cleanser på lørdag i posten. På to dager har den rensen fjernet alle sår (!), kviser, gjort huden jevn og glødende. Ser også at kvisearrene mine har begynt å fade, men den er nok ganske uttørkende på sikt, så å bruke den en gang daglig eller annen hver dag med en god fuktighetskem er nok lurt:)

Skrevet
Ja, DDF sin Brightening cleanser er mye bedre en JM Bioglycolic cleanser. tusen takk, Lucky, for tipset!:)

Har brukt JM i over 2 mnd (rens, transformation cream, bioclear cream og solkrem).Hustrukturen ble bedre, men ikke fantastisk. Var nok Bioclear cream som gjorde det meste av jobben. Nå har jeg brukt opp JM rensen og fikk DDF Brightning cleanser på lørdag i posten. På to dager har den rensen fjernet alle sår (!), kviser, gjort huden jevn og glødende. Ser også at kvisearrene mine har begynt å fade, men den er nok ganske uttørkende på sikt, så å bruke den en gang daglig eller annen hver dag med en god fuktighetskem er nok lurt:)

Takk for svar! Da skal jeg heller prøve rensen fra DDF.

Men du bruker to kremer oppå hverandre? Ingen serum?

Skrevet

Om natten kan man bruke èn krem, for da trenger man ikke solfaktor. Bruker heller ingen serum selv da jeg bare er 20 år og ikke føler behovet.. men det må du vurdere selv, om din hud trenger dette:)

Om dagen er det best med solfaktor over kremen om man ikke vil ha pigmentflekker. Huden blir mer solsensitiv med syreprodukter, så dette er smart. Spesielt hvis man bruker en krem som Bioclear (inneholder salisylsyre) på dagtid.

Selv bruker jeg kremene litt etter behov. Bioclear er veldig god på kviser (alt fra underjordiske kviser til skikkelig acne). Den tar også sorte prikke, men forminsker ikke porene. Har ikke gjort det på meg i hvert fall, men den jevner ut huden og gir glød da. Denne kremen er ganske sterk, så man bør ikke overdrive bruken, i hvert fall ikke i begynnelsen.

Transformation cream gir mye fukt og funker bra som nattkrem, men sånn utover det, så er jeg ikke hva annet den hjelper mot. Har hørt at den reparerer huden og leger sår, men det har jeg ikke sett selv at den har gjort.. Denne inneholder heller ikke syre heller.

Varierer litt bruken av kremene etter hva huden trenger. Nå har nye kviser stoppet å komme på over to uker, noe som er veldig uvant hos meg (utenom to bittesmå på kinnet etter to fuktige netter på byen denne helgen, men de var borte i dag tidlig:D). Er huden tørr, tar jeg på transformation cream og får jeg kviser eller føler at jeg ikke har nok glød, bruker jeg Bioclear. Fikk så mye skryt av huden min denne helgen. har aldri hatt bedre selvtillit før, og huden stråler og er jevn og fin:D

På dagtid bruker jeg alltid solkrem over før jeg går ut:)

Skrevet

Jeg må også skryte litt av Jan Marini. Har hatt en hud som jevnlig har hatt utbrudd av kviser på hakeområdet, og litt på kinn. Har brukt JM i litt over 2 mnd, og etter at jeg startet med denne så har huden min vært jevn og fin uten noen utbrudd. Jeg bruker bioglycolic cleanser morgen og kveld, bioclear på dagtid, a factor plus på kvelden, solfaktor og transformation kremen ved behov. Bruker også c esta eye cream, men er ikke helt fornøyd med den. Noen som har noen kremer de anbefaler, enten av JM eller andre merker? Er 30 år og ser antydninger til linjer/ rynker rundt øynene :kjefte:

Skrevet

Trådstarter bruker age intervation enlighten lotion ser jeg. Kan du si litt om den? Hva inneholder den og hva er den bra for?

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet
Har du prøvd andre produkter fra Elixir? Leste om dem i webshopen og ble nysgjerrig.

Fikk lyst til å prøve peelingpads, og antioxidant repair cream.

Jeg har ikke prøvd antioxidant repair cream så den har jeg ingen erfaring med. Jeg sendte en mail til nettbutikken og har fulgt deres anbefaling. Har brukt Elixir i 4-5 uker nå. Har brukt Smoothing cream, glyco padsene og moisturizing facial cream som et hudprogram. Bruker pads 1-2 ganger i uken, smoothing cream hver dag og fuktighetskrem hvis jeg blir litt irritert. Ble litt rød og irritert i starten. I dag har jeg fått mye finere hudfarge og glattere hud. Det står at antioxidant kremen passer best for de med tørr hud, og har ikke tørt å prøve den enda da jeg i utgangspunktet har en fet hudtype. Er det andre som har brukt den?

Skrevet
Jeg har ikke prøvd antioxidant repair cream så den har jeg ingen erfaring med. Jeg sendte en mail til nettbutikken og har fulgt deres anbefaling. Har brukt Elixir i 4-5 uker nå. Har brukt Smoothing cream, glyco padsene og moisturizing facial cream som et hudprogram. Bruker pads 1-2 ganger i uken, smoothing cream hver dag og fuktighetskrem hvis jeg blir litt irritert. Ble litt rød og irritert i starten. I dag har jeg fått mye finere hudfarge og glattere hud. Det står at antioxidant kremen passer best for de med tørr hud, og har ikke tørt å prøve den enda da jeg i utgangspunktet har en fet hudtype. Er det andre som har brukt den?

Jeg har nå bestilt padsene. Må si det var en fantastisk kundeservice der :O) kjempehyggelige svar tilbake, og det var bare å spørre om jeg lurte på noe :O)

Han anbefalte å kjøpe smoothing cream senere om jeg var fornøyd med padsene. Skulle sende ut pakken i morgen tidlig :O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...