Gjest Crazee23 Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 Hjelp... Jeg HATER sommeren!!! D.v.s., egentlig elsker jeg sola, men jeg tror jeg er litt mer enn vanlig opptatt av å beskytte meg mot alle mulige sykdommer, og det gjør sitt til at jeg hater sommeren... Har muligens en eller annen angstform... Altså: hvilke solkremer er bra for huden? Og er samtidig ufarlige for hormonene våre? Hvor lenge kan man være i sola? Hvor mange føflekker er vanlig å ha? Hvordan sjekker man alle føflekkene sine, når man har godt over 70 av dem? Og ikke tør å gå til legen, fordi man har sprøyteskrekk? Hva skal man stole på av det som står i avisene, at de og de solkremene er farlige osv? I det hele tatt: NÅR kan man bare NYYYYYYYYYTE sommeren??! Jeg klarer det bare ikke... Det jeg egentlig lurer på, er om noen har hatt/har det litt på samme måten, at man er så opptatt av å unngå sykdommer at sommeren bare blir en pest og en plage? Det er den for meg, jeg gleder meg bare til høsten når jeg kan begynne å være ute i Guds frie natur igjen og bare... leve. Har noen noen tips? Jeg vil bare ha det gøy igjen, jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei :D Uff du har det ikke helt greit leser jeg! Aner ikke hvilken fobi du har,men du trenger litt hjelp. Jeg leste nylig i dagbladet, der hadde de en test av solkremer, gikk på fysisk krem, hormonvirkning osv osv, masse bra der. Kanskje du kan søke den opp fra nettet? Prøv å nyte sommeren på alle måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Kanskje du trenger å snakke med f.eks psykolog for å forberede deg mentalt på sommeren. Tror ikke det nytter å gå til legen og vise føflekkene og spør om råd angende solkrem, tror det dreier seg om mer enn som så. Du har tydeligvis en form for angst. Sommeren er jo en fin tid, så kanskje du kan få hjelp til å lære å slappe av. Håper du får en grei sommer :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 hei du :D mulig jeg tar helt feil, men kanskje du har "tvang"? slik at du blir urolig hvis du ikke får skjekket ting, bekrftet ting og gjort ting i en bestemt rekkefølge? bare en tanke jeg fikk du finner mer om dette bla på ananke.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå