Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer litt på når folk mener er en passende alder å bli en "prøver." Dette henger litt sammen med at jeg selv lurer på når jeg og min samboer skal begynne å prøve. Selv om begge to har veldig lyst, så ser jeg jo fornuften i å vente også :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det finnes én passende alder. Generelt vil jeg vel si at det er en fordel å være ferdig med i hvert fall noe utdanning, i det minste videregående (og gjerne fagbrev om man ikke har tenkt å studere), når man har mulighet til å planlegge graviditet. Selv er jeg ikke helt klar ennå i en alder av 30+ (pga forhold og økonomi), men flere av venninnene og slektningene mine har fått barn i begynnelsen og midten av 20-åra, både planlagte og ikke planlagte, og det har gått strålende. Og noen har fått før, andre seinere - det har også gått fint.

Fra 20 til 40 er vel passe alder :ler:

Skrevet
Tror ikke det finnes én passende alder. Generelt vil jeg vel si at det er en fordel å være ferdig med i hvert fall noe utdanning, i det minste videregående (og gjerne fagbrev om man ikke har tenkt å studere), når man har mulighet til å planlegge graviditet. Selv er jeg ikke helt klar ennå i en alder av 30+ (pga forhold og økonomi), men flere av venninnene og slektningene mine har fått barn i begynnelsen og midten av 20-åra, både planlagte og ikke planlagte, og det har gått strålende. Og noen har fått før, andre seinere - det har også gått fint.

Fra 20 til 40 er vel passe alder :ler:

Haha:) Takk. Det var vel i grunn et litt rart stilt spørsmål:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...