Gjest Janna Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 Ja, nå har jeg da bestilt meg en liten parfymeflaske fra Strawberrynet. Nå skal vi se hvor lang tid det tar før jeg får den... (Bestilte den minste EdT`en med Escada`s Ibiza Hippie, billig var det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg venter på en krem jeg bestilte 6. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Venter du så lenge? Det står at det tar rundt 10 dager, men kanskje det har noe med tollstasjon å gjøre... Jeg kikke litt rundt Strawberrynet i går og tenkte å kjøpe Ibiza Hippie body lotion og shower gel men går ut i byen i morgen, så kan leter etter dette litt første... Du kommer til å være fornøyd med Ibiza Hippie, Vinga-det luktes herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Når jeg har bestilt fra strawberrynet og det ikke har kostet mer enn 200 kr, så har det ikke tatt mer enn en uke. Ibiza Hippie koster vel rundt 180 kr der inne så det skal ikke ta så mange dagene vinga. De raskeste jeg har opplevd var lookfantastic, bestilte mandag kveld 2.pinsedag, og torsdag tre dager etterpå var pakken hjemme hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2003 #5 Del Skrevet 16. juni 2003 ca 10 dager hos strawberrynet, tar det lenger tid er det muligens posten som har den. Kjøpte hos Lookfantastic, - bestilte fredag ettermiddag og mandag lå varene i postkassen. Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Fælt som du shopper for tiden da Vinga :o *misunnelig* Må vente til høsten jeg, og jeg som er sååå klar for shopping!!! Hmmm har forresten fått noen penger som jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. juni 2003 #7 Del Skrevet 16. juni 2003 Hmm.. Bestilte ikke for over 200 kr da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. juni 2003 #8 Del Skrevet 16. juni 2003 Da jeg bestilte fra Strawberrynet tror jeg det tok ca en uke. Husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. juni 2003 #9 Del Skrevet 25. juni 2003 I går kom pakken til posten, og jeg fikk melding om rekommandert sending. (Dvs man må vise legitimasjon når man henter den) I dag hentet jeg den. Kjempefornøyd med parfymen! Herlig duft. Skikkelig sommerlig! Strawberrynet hadde skrevet utenpå at innholdet var verdt 87 kr, når det egentlig var 100 kr mer... Og pakken var åpnet for sjekk i tollen, så det sto en lapp på om det, pluss et "godkjent-stempel" fra tollvesenet. Flaks at jeg bestilte for under 200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. juni 2003 #10 Del Skrevet 25. juni 2003 Fikk min pakke også i går, rek. Det tok 17 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmbras Skrevet 25. juni 2003 #11 Del Skrevet 25. juni 2003 hva skjer dersom man bestiller for mer enn 200 kroner da? må man betale toll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. juni 2003 #12 Del Skrevet 26. juni 2003 Ved bestilling for mer enn 200,- kan du risikere å måtte ut med 24%mva, og hvis du bestiller for over 1000,- (tror jeg), kommer 10% toll på toppen av dette. Moral: del opp bestillingen din i flere deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 26. juni 2003 #13 Del Skrevet 26. juni 2003 Bestilte den 18/6 og i går kom pakken.... 8 dager er ikke mye akkurat. Bestilte for ca 500,- utenpå så stod det 94 NOK og at det var en gave... Da jeg åpnet esken,så var alt jeg hadde bestilt pakket inn i fint sølvpapir.. Kjøpte forresten en mascara fra Helena Rubinstein. "Extragavant" Helt nydelig, første inntrykket av børsten kan virke litt voldsomt,men to strøk og man får slike øyevipper Absolutt å anbefale..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå