Gjest Meg :) Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Nå har den bærbare dataen min tydeligvis fått dårlig batteri... Kommer opp melding hver gang jeg starter den om at "cannot identify battery" (Google svarte jo på hva det var...), og når jeg kommer inn i windows kommer det opp at "the battery charges normally, but reaches the end of its usable life" (eller noe i den duren ).. Kommer dataen til å bli ubruklig hvis jeg ikke kjøper nytt batteri?? Koster 1500 kroner jo :S Hehe, takker og bukker for svar
r2d290 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Altså er ikke baterilevetiden på batteriet unormalt kort?
Gjest ts Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Nei, den er vel ikke det...Men jeg har i laderen meste parten av tiden....Batteriet varer vel litt kortere nå enn før, men er ikke sikker siden jeg alltid har i laderen... Vet jo nå at det kanskje ikke er så smart?
r2d290 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Hvis du har laderen koplet til i lengere perioder, bør du lade ut batteriet til det er på ca. 60%, og så legge batteriet i et kjøleskap. Men jeg tror jeg ville kontaktet selger og forhørt meg om hva de tror...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå