Gjest Liten Skrevet 19. juni 2003 #21 Del Skrevet 19. juni 2003 Liten: hvilken saltvannsspray bruker du? Jeg har prøvd Beach Blonde og Wella High Hair sine, og var egentlig ikke fornøyd med noen av dem. Jeg bruker Wella high hair og synes den er helt grei. Ser at håret ditt blir tørt av den, men det har ikke jeg vært plaget av. Har imidlertid ikke prøvd andre såkalte saltvanns-produkter, og prøver gjerne noe annet neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. juni 2003 #22 Del Skrevet 19. juni 2003 Takk for kjempefint frisyretips jenter! :D Skal til frisøren den 28. juni, og leter i den anledning etter ny look... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trendy dame Skrevet 20. juni 2003 #23 Del Skrevet 20. juni 2003 Hva er fall i håret?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 20. juni 2003 #24 Del Skrevet 20. juni 2003 At det er bølger i håret - men ikke nok til at det kan kalles krøller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2003 #25 Del Skrevet 21. juni 2003 Heisann! Jeg skal også klippe meg og tenkte på å få det ganske oppklipt. MEN dere snakker alle om at dere har tykt hår. Det har ikke jeg. Ganske mye hår har jeg, men hver hårstrå er kjempetynt.(om dere forstår) Så det jeg da lurer på er om det ikke er noen hårsveis for meg dette? Jeg har ikke peiling på hår! Og så langt hår som jeg har nå har jeg ikke hatt på 10 år, men jeg er lei og tenkte jeg kunne beholde litt av lengden - men oppklippt rundt ansiktet. Var dette en dårlig tanke det kanskje? Tenkte at dette sikkert var perfekt for meg - da kunne jeg slippe å dille med håret hele tiden for at det skal se skikkelig ut..... Synes det er bedre å spørre her for frisøren min(som er kjempe flink, ikke snakk om noe annet) har en tendens til å få meg til å gjøre ting jeg angrer på. Hun er så energisk når hun legger ut om hva jeg bør ha at jeg alltid blir revet med... Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 21. juni 2003 #26 Del Skrevet 21. juni 2003 Hvis håret ditt er tynt og stritt, tror jeg ikke at en slik veldig oppklipt frisyre vil bli så fint. Håret kan fort se pistrete og slitt ut da. Men hvis du har fall i det, så kan det funke, selv om du nok vil bli litt mer avhengig av stylingprodukter enn hva f.eks jeg er. Ville hørt med frisøren din jeg. Og hvis hun har en tendens til å overtale deg til ting du angrer på etterpå, så ville jeg ha hørt med en annen frisør. Går godt an å stikke innom til en frisør og diskutere litt om hva som kan være fint eller ikke mens du bestiller time. Det hjelper ikke hvor flink frisøren din er, hvis du ender opp med en frisyre som er tøff på andre, men ikke på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå