Gjest Gjest_Anna Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg får bare orgasme ved bruk av vibrator på klitoris og har alltid vært tissatrengt etter en orgasme, men det har aldri skjedd at jeg har måttet tisse mens jeg har holdt på eller har kommet. Sist gang derimot kjente jeg at hvis jeg presset litt hardere når jeg fikk orgasme så tisset jeg..eller sprutet?? Det er det jeg lurer på. Jeg klarer jo egentlig ikke å tisse mens det foregår og etter en orgasme må jeg vente et par min før jeg får til å tisse fordi musklene er i spenn, så var det spruting jeg gjorde??? Har aldri sprutet før, men har ei venninne som spruter veldig.
pratejent Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 (endret) Det du forklarer der høres ut som spruting ja Gratulerer! Det er en skikkelig lekker form for orgasme og det er ikke urin som kommer, det er en annen form for væske. Endret 16. november 2008 av pratejent
Gjest Gjest_Anna Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Det du forklarer der høres ut som spruting ja Gratulerer! Det er en skikkelig lekker form for orgasme og det er ikke urin som kommer, det er en annen form for væske. Hehe, takk, men er likevel litt usikker.. Hvorfor nå?? (hadde kjøpt ny vibrator da:P ) Og hva om det ikke er spruting? Litt flaut om jeg får for vane å tisse under orgasme da :S Er bare så usikker!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Hehe, takk, men er likevel litt usikker.. Hvorfor nå?? (hadde kjøpt ny vibrator da:P ) Og hva om det ikke er spruting? Litt flaut om jeg får for vane å tisse under orgasme da :SEr bare så usikker! Det er klinisk umulig å tisse under orgasme så det er squirting du har gjort. Det er bare å forske på det,det er utrolig sexy. Menn digger dette,gutter derimot kan tru dette er tissing om de ikke har innsikt.
Gjest Gjest_Anna Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Det er klinisk umulig å tisse under orgasme så det er squirting du har gjort. Det er bare å forske på det,det er utrolig sexy. Menn digger dette,gutter derimot kan tru dette er tissing om de ikke har innsikt. Ok, ok.. men hva om det var rett før orgasme? Kan det ha vært tissing da?? Skal prøve meg litt fram, med håndduk og greier, hehe, stoppet opp sist gang, viste ikke hvor mye som kom til å komme om jeg fortsatte :S men det kan jo hende det ikke skjer flere ganger ...aaargh, frustert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå