Gjest Gjest_reven_* Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hei jenter, kommer sikkert til å få litt pepper her nå, men det fortjener jeg også. Men håper også noen kan komme med noen gode råd for at jeg/vi skal kunne legge dette bak oss.... Ble slutt med kjæresten min igjennom lang tid i påsken, var ingen konkret grunn til bruddet, men vi var begge under mye press ol i en periode slik at vi på en måte ble enige om å ta en pause fra hverandre. Møttes igjen etter ca en uke og begge var enige om at vi var utrolig glade i hverandre men at det var det rette å være fra hverandre der og da. Vi prøvde å bryte kontakten, men på det meste har det vel gått 3 uker uten kontakt. Når vi har truffet hverandre har vi oppført oss som kjærester, sovet sammen, hatt sex ol, men ingen av oss har vel turt å ta opp temaet "hva er vi". Så kom sommeren og hun små datet en annen type og jeg traff en jente som jeg ble betatt av (men hun er i er forlovet), hun har sugd meg i fylla en gang, ellers så har vi små rota litt på byen og hatt nettsex/griseprat på msn osv. Etter sommeren tok jeg og eksen opp kontakten igjen og ting ble mer seriøst. For en stund siden tok vi en "alvorsrprat" og var åpne om hva som hadde skjedd i forhold til andre og at vi begge ville gi det en sjanse. Jeg love å bryte kontakten med hun andre og hun lovet å slette profilen sin på sukker (han karen i sommer var bare en liten sommerflørt). Ca 1.5 mnd etter dette (og vi hadde hatt det super fantastisk sammen, kan ikke huske at vi noen sinne har hatt det så bra, er som om vi har akseptert hverandre ulikheter på en annen måte enn før). Så kommer hun over msn loggen min og ser at jeg ikke har kuttet kontakten med hun andre. Jeg har fortsatt med å griseprate med henne på nettet, ikke fortalt om at jeg og exen var sammen igjen og tom truffet henne på cafe (men det skjedde ikke noe, helt sant) Det værste er at jeg ikke aner hvorfor jeg har gjort det. Det har ikke betydd noen ting, og er kanskje det jeg har unnskyldt det med ovenfor meg selv. At det betyr jo ikke noe, det er det hun som gjør. Jeg ble veldig betatt av hun andre og hun har endel problemer og en er søt og morsom jente, men er jo kjæresten min jeg vil ha. Hun ble jo selfølgelig veldig såret og har det utrolig vondt. Jeg prøver å få henne til å forstå at det er henne jeg vil ha, og at det andre ikke betydde noe som helts, og at jeg aldri har gjort noe for å såre henne. Men jeg har gjort henne ufattetlig vondt og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å gjøre det godt igjen. Hun er heldigvis ikke villig til å gi oss opp enda, siden hun mener at vi aldri har hatt det så bra sammen, samtidig så vet hun ikke om hvordan hun skal greie å tilgi å glemme. Og jeg vet ikke hve jeg skal gjøre heller. Vet bare at jeg ikke kan miste henne....
Nabodama Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Regner med dama di føler seg dum og lettlurt, og at hun ikke betyr så mye for deg.....og at den andre betyr mer enn du har sagt. Det hadde ihvertfall jeg tenkt. Har du lært nå da? At du skal kutte ut ting som ikke betyr noe? Eller har du fortsatt kontakt med henne bak ryggen på dama? Regner også med at dama heller ikke stoler på deg mer, og de kommer hun til å slite med også. Vet ikke hva du skal gjøre jeg. Bare at dette hadde vært en enorm skuffelse hvis jeg var i samme situasjon.
Gjest TS Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jepp, det er akkurat sånn hun har det, desverre.... Tror hun sliter aller mest med HVORFOR?? Og jeg klarer ikke å svare henne på det, for jeg har ikke noe godt svar. Nei, har ikke noe kontakt med hun andre. Har slettet og blokkert henne på msn og facebook, slettet nr, alle bilder ol og fortalt at jeg ikke øsnker mere kontakt. Jeg er 110% hos kjæresten min og ingen andre. Jeg vat jeg har vært en drittsekk, jeg vet bare ikke hvorfor. Og hun er så utrolig lojal mot meg, hun har ikke pratet med noen veninner om det, slik at hun går med alt inne i seg. Jeghar sagt at hun bare må fortelle det til de hun vil, men hun vil ikke at noen skal synes jeg er en dritt og hun sier at det er ydmykende at noen skal vite at jeg har gjort sånt mot henne, og at de vil synes hun er en dott som blir...
Nabodama Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Var du usikker på om forholdet virkelig kom til å vare denne gangen? En måte å IKKE gå in i et forhold med hele seg, er jo å fortsette kontakten med andre. Gjør du det, har du ikke all fokus på partneren din, og du blir heller ikke så lett såret hvis det skulle bli slutt. En annen årsak kan rett og slett være at du ikke ville være foruten spenningen denne jenta ga (det forbudte er spennende, vet du)
Gjest TS Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg vet ikke, jeg tror, håper og føler at jeg gir 110% av meg, eller jeg vet jeg gjør det. Men det er mulig det virkelig begynte da hun oppdaget meg og jeg skjønte hvor mye hun virkelig betyr for meg. Dette er 3 gangen vi er sammen i løpet av en 8 års periode, virker kanskje håpløst for noen, men vi klarer ikke heller å gi slipp på hverandre. Samtidig så føler vi begge at denne gangen er ting anderledes, forutsetningene og forventingene er alderledes. Også har jeg kanksje fucket opp alt, og jeg vet om om hun ikke greier å tilgi meg så går hun og da går hun for godt. Jeg vet jeg har driti meg ut, og jeg hadde fortjent å miste henne. Samtidig så elsker jeg henne så utrolig mye og er så glad for at hun vil prøve å tilgi meg. Samtidig så vet jeg ikke hva jeg skal si, jeg vet virkelig ikke hvorfor jeg ikke kuttet ut hun andre når jeg love å gjøre det. Blir liksom bare til at jeg sier unnskyld og at jeg er en drittsekk også skal det liksom være nok... Men det er ikke det, og jeg vet det. Men vet ikke hva som vil være det
Nabodama Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Jeg tror ikke noe av det du kan si eller gjøre NÅ vil være nok. Tiden kan være til hjelp, ved at du faktisk lar være å gjøre sånne ting i framtiden. Viser henne hvor mye hun betyr. Men da må hun vel først stole nok på deg til å ville ha en framtid med deg. Også er det forresten veldig typisk å finne ut at en virkelig vil ha noe i det øyeblikket man er i ferd med å miste det. Og da kan man også lure på hvor mye det egentlig betyr....er det mistepanikk eller er det ekte? Hva med å sette pris på det man har mens man har det?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Hvordan et menneske kan gjøre noe sånn mot en de elsker har jeg vanskelig for å forstå. Sårri. Ingen medlidenhet fra min side, du har tydeligvis trodd du har vært selveste Don Juan og sånne menn er pisspreik i bøtter og spann spør du meg. Når det er sagt så lurer du jo på hvordan du kan være så heldig å oppnå en tilgivelse fra hennes side, vel, det kan ikke vi vite. Mennesker er forskjellige, noen kan tilgi, noen kan glemme, andre kommer alltid til å ha prentet inn i hukommelsen hele msn-loggen av kjæresten sitt nettsex-eventyr med en annen kjerring, både under sex og enkel chatting. Kanskje hun kommer til å få et syklig sjalusiproblem, hele tiden snike i de personlige tingene dine, logger og meldinger. Det kan ikke vi vite, men selv er jeg litt psykopatisk - så jeg kunne lett kastet deg på dør. Ha en fin kveld da! Lykke til!
Pokahonta Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Jepp, det er akkurat sånn hun har det, desverre.... Tror hun sliter aller mest med HVORFOR?? Og jeg klarer ikke å svare henne på det, for jeg har ikke noe godt svar. Nei, har ikke noe kontakt med hun andre. Har slettet og blokkert henne på msn og facebook, slettet nr, alle bilder ol og fortalt at jeg ikke øsnker mere kontakt. Jeg er 110% hos kjæresten min og ingen andre. Jeg vat jeg har vært en drittsekk, jeg vet bare ikke hvorfor. Og hun er så utrolig lojal mot meg, hun har ikke pratet med noen veninner om det, slik at hun går med alt inne i seg. Jeghar sagt at hun bare må fortelle det til de hun vil, men hun vil ikke at noen skal synes jeg er en dritt og hun sier at det er ydmykende at noen skal vite at jeg har gjort sånt mot henne, og at de vil synes hun er en dott som blir... Selvfølgelig har du et svar på hvorfor du gjorde det. Jeg regner med at du ikke er mentalt tilbakestående, og at du ikke har en IQ på under 75. Ergo. Du vet hvorfor du gjorde det, du har selv logget deg inn, tastet ord og setninger, oppsøkt kontakt ol. Skjønner GODT at hun vil ha svaret på hvorfor. Kjenner jeg blir skikkelig sur over at du klarer å påstå annet! På tide å fortelle kjæresten din hvorfor. Mulig hun kan få fred da. Men jeg tror du har tapt henne for lenge siden. Sorry! Lær av dine feil og ikke gjør dette igjen! Pokah, med en sjelden pekefinger (men klarte ikke la være)!
Gjest Gjest_vienna_* Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Selvfølgelig har du et svar på hvorfor du gjorde det. Jeg regner med at du ikke er mentalt tilbakestående, og at du ikke har en IQ på under 75. Ergo. Du vet hvorfor du gjorde det, du har selv logget deg inn, tastet ord og setninger, oppsøkt kontakt ol. Skjønner GODT at hun vil ha svaret på hvorfor. Kjenner jeg blir skikkelig sur over at du klarer å påstå annet! På tide å fortelle kjæresten din hvorfor. Mulig hun kan få fred da. Men jeg tror du har tapt henne for lenge siden. Sorry! Lær av dine feil og ikke gjør dette igjen! Pokah, med en sjelden pekefinger (men klarte ikke la være)! Meget enig med deg, Pokah! (Jeg snakker av erfaring fra en tilsvarende sak, jeg klarte aldri å glemme, og det var heller ikke i vårt tilfelle snakk omutroskap.)
Gjest Idiot Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Jeg prøvde å tilgi noe en gang, som skjedde i starten av et forhold. Etter 1 år måtte jeg gi opp og gå fra han. Ble aldri ferdig med det.
Gjest adriana27 Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 Lurer på hvor mye følelser du ville ha hatt for henne om hun hadde blitt forbanna på deg, kjeftet, hatet deg over lengre tid, gjort noe jævlig tilbake som DU syntes var urettferdig (altså ikke bare noe "du føler du fortjente", men noe langt verre, som kan gi deg den samme følelsen av sjokk og urettferdig behandling)? Har sett meg lei på par hvor gutten ikke respekterer jenta men får enda sterkere følelser for henne fordi han ser hvor hardt hun prøver, hvor vondt hun har det på grunn av han og det han har gjort, og det at hun elsker han. At hans følelser for henne baseres på hennes følelser for han, anger, eller at han er redd for å miste. "Å elske" er så mye mer enn det, og det begynner med deg selv, ikke hva du føler på grunn av andre. Det har så mye mer med respekt å gjøre enn alle de varme følelsene du kjenner. At man kan miste den andre når man ikke elsker i handling, det skal man tenke på før man handler. Så får man bare miste den, for elsker man noen vil man det beste for dem, selv om det nødvendigvis ikke inkluderer et forhold til dem. Nå er jeg kanskje for hard med deg, det er tross alt ikke verdens største svik det du har gjort, men det beste er om du lærer dette så tidlig som mulig og så går du ut i verden og får alle andre menn til å forstå det
Gjest Sophus Skrevet 21. november 2008 #12 Skrevet 21. november 2008 Se her dere burde heller snakke sammen enn å skrive hver deres post:)
Gjest Betty89 Skrevet 22. november 2008 #14 Skrevet 22. november 2008 Synes hun dama du møtte (som var forlovet) virket dum og billig som et brød! Suge deg i fylla, mens hun er forlovet? Nei da vil jeg anbefale deg å bli betatt av andre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå