Gjest gjest.Dag Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hei Noen som har forslag til restauranter som er bra å ta med seg en date på ? er nylig innflyttet og har ikke fått sjekket hva som er en bra plass Enten på storsenteret eller utenom Har hørt om bølgen &moi er den bra?
Gjest Gjest_Dag_* Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hei Noen som har forslag til restauranter som er bra å ta med seg en date på ? er nylig innflyttet og har ikke fått sjekket hva som er en bra plass Enten på storsenteret eller utenom Har hørt om bølgen &moi er den bra? Ingen som kan hjelpe?
Gjest ikke innlogget Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Det kommer vel litt ann på hva dere vil spise.. Vil si at Egon eller Peppes (på storsenteret, den nye delen) kanskje har litt kosligere atmosfære. Ellers så er det noen restuaranter fra kinoen og mot storsenteret, altså dolly dimpels osv. Rett ovenfor kinoen ligger også Felini, koselig sted å spise lunsj, ta seg en kaffe eller øl. Det er vel der jeg som oftes spiser lunsj i sandvika om vi skal samles for det, slipper man kaoset på storsenteret. Det er også noen restauranter i nærheten av løkketangen (nærmere bussstasjonen), men der ville jeg ikke gått. Har spist på den indiske en gang og stemningen ble ødelagt av alle de som satt utenfor på uteserveringen kl 16.00 og drakk en del flere fredagspils enn de burde, altså så mye at personalet prøvde å få dem vekk. Ikke direkte koselig altså. I gågaten, nesten gjemt bort under helgerudgården finnes China Town, lite koselig sted med god mat. På storsenteret er det også Bølgene Moi som du nevnte, men den har jeg ikke prøvd, ser som regel stappa fult ut der i helgene hvertfall. Tikka Tikka lukter sinnsykt bedre enn det smaker, og generelt er vel ikke resten av restaurentene på storsenteret datematriale vil jeg si :gjeiper: Håper noe av dette kan være til hjelp, selv om det ser ganske rotete ut nå :gjeiper: Lykke til på date
pøbelsara Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Hvis du skal på en skikkelig middagsdate, ville jeg reist til Bølgen & Moi på Høvikodden! Skikkelig god mat, og bare noen få kilometer fra Sandvika. Food garage på Storsenteret (også Bølgen & moi) har også god mat, men et litt annet konsept en restuaranten på Høvikodden. Fint for en lunsjdate, men kanskje litt hektisk? Fellinis, rett overfor Kulturhuset, er også hyggelig for en kaffe og en lett lunsj. Egon er IKKE et sted jeg vill tatt med en date - prisene er ca de samme som Food Garage, men standarden kan overhodet ikke sammenliknes! Hvis du skal gå for noe uhøytidelig, ville jeg nok heller valgt en pizza på Dolly's, - rett ved siden av kinoen. Lykke til - håper dere får det hyggelig!
Kara W Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Den Indiske restauranten ved Løkketangen er veldig koselig, synes jeg, men det er en del veldig brune puber i nærheten som gjør at det kan bli litt ukoselig utenfor (opplever sjelden bråk, men synes det kan være ubehagelig med fulle mennesker) Mellom kinoen og Storsenteret har det nettopp åpnet en ny Sushi-restaurant. Den så veldig koselig ut. Ellers synes jeg ikke resaturantene der er særlig date-vennlig. Mest kebab og take-out steder. Det er en ny bar rett ved togstasjonen, Baracoa eller noe slikt. Den er veldig fin. Jeg har spist lunch der flere ganger. God mat, men mest salater og slikt. Jeg vet ikke om de har en annen meny om kvelden, eller om de i det hele tatt serverer mat da, men verdt å sjekke ut, synes jeg. Jeg har aldri vært på Bølgen og Moi, men jeg hører jo mye bra om den. Jeg tror det er den på Henni Onstad som er bra for middager. Den på Storsenteret ser mer ut som en kafe. Er ellers enig i at det ikke er mye bra på Storsenteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå