Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hei!! Jeg er en jente på 19 år som aldri, eller som ikke er sikker på om jeg har hatt orgasme. Har hørt at hvis man ikke er sikker på om man har hatt orgasme, så har man nok ikke hatt det:( Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal få orgasme, (letteste veien til orgasme) og hva som er det sikreste tegn på orgasme?? Jeg har så lyst til å få det til. Frida
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hei!! Jeg er en jente på 19 år som aldri, eller som ikke er sikker på om jeg har hatt orgasme. Har hørt at hvis man ikke er sikker på om man har hatt orgasme, så har man nok ikke hatt det:( Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal få orgasme, (letteste veien til orgasme) og hva som er det sikreste tegn på orgasme?? Jeg har så lyst til å få det til. Frida Du må bli kjent med kroppen din.Di fleste kvinner må hjelpe til selv for å få orgasme når å di har sex.Når du legger deg om kvelden,prøv å stimulere klitoris eller kjøp deg en vibrator.Bruk fantasien for å bli kåt.Du vil kjenne at lyst følelsen bare stiger å stiger,til du får orgasme.Dette er en trenings sak,så du vil kjenne etter hvert vor du liker bedt å bli stimulert.Lykke til
pratejent Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Det er dessverre slik at ikke alle kvinner kan få orgasme :/ Men, den vanligste måten er ved å stimulere klitoris som det er blitt foreslått her Klitoris er kvinnens svar på penishodet, det er her svært mange nervetråder og gjør det veldig følsomt for berøring. Klitoris er også mer enn bare "knotten", den går ned langs de indre kjønnsleppene, og er faktisk også g-punktet - eller, g-punktet er i andre enden av klitoris, derfor passer det bra å stimulere disse to samtidig Å få vaginal orgasme er litt verre, fordi vi har ikke så mange nerver i skjeden av den enkle grunn at det skal komme barn ut denne veien. Ikke bli lei deg om du ikke har fått orgasme ennå, sex er godt likevel! Jenter trenger ikke orgasme for å føle at sexen er fullbyrdet/god, bare slapp av og nyt det som er
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Bruk dusjstrålen,funker som fjell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå