Gjest Gl@mB@be Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Følger rørleggerdeler med, eller må dette kjøpes utenom? Hvor mye koster det sånn ca?
Gjest Marlo Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Om det følger en rørlegger med oppvaskmaskinen?? Har jeg aldri hørt om hehe Nei det er nok noe du må ordne utenom og betale for selv. Aner ikke hva timeprisen deres ligger på nå da, men for dem er det en jobb gjort på max 15 minutter om alt ligger til rette.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Deler! RørleggerDELER! Sånn vannledning eller hva det heter, og sånn at vi får koblet det til vasken og sånn.
Concertina Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Det er med inntaks- og utløpsslange som det er på alle andre oppvaskmaskiner, så dersom det er lagt opp til oppvaskmaskin så er det bare å koble den på.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Det er ikke lagt opp til oppvaskmaskin, men jeg trodde det bare var å koble den av og på springen på kjøkkenet? Har sett det hos noen andre før.
Concertina Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Det er ikke lagt opp til oppvaskmaskin, men jeg trodde det bare var å koble den av og på springen på kjøkkenet? Har sett det hos noen andre før. Det går an om dere har spring som man kan gjøre det på.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Små oppvaskmaskiner til å ha på benken kan man bare skru rett på kjøkkenspringen, men da må du ha en sånn skruedings som du fester på først (kan sikkert kjøpes på Jernia el.l). Skal du ha vanlig oppvaskmaskin under benk, må du nok ha et opplegg for det og da trenger du rørlegger. Aner ikke hva som følger med av deler på oppvaskmaskiner. Sist gang jeg kjøpte bestilte jeg totalpakke med frakt og rørlegger fra Elkjøp og tenkte ikke engang på å handle noe ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå