Gjest Heddvig Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Vi kvinner vet jo at G-punkts massasje er forferdelig godt. Er det noen der ute som pleier å gi mannen deres det?? I så fall , hvordan gjør dere det?? Han har jo et G-punkt han og. Lille meg:)
Gjest Gjest_gjest2_* Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Blir kosa der en del. Du finner punktet vårt på 2 måter. (hvertfall på meg) DU kan klemme hardt så litt opp og ned rett under der pungen slutter. Eller du kan putte en finger i rumpa på han. inn med langefingern og press den oppover ( mot tissen ) der vil du finne ett godt punkt. Dette sammen med suging eller runk er bare digg digg! Nesten bedre enn pule! Må også legge til at dette har ikke noe med homo å gjøre om han er redd for det. Synes finger i rumpa gjort på riktig måte er deilig, men kunne aldri tenkt meg å gjort noe som helst sexuelt med en gutt for det.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Bruker dere da kondom på fingrene? Jeg er litt rar, har prøvd uttalige ganger å tørre å stikke en finger inn, men så tørr jeg ikke gitt
minemor Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Heter P punkt hos mannen, og ja det gjør vi stadig.. Kondom?? Nei, godt med glidemiddel:) Når jeg stimulerer punktet hans, renner d sæd uten orgasme. Deilig;)
womenwomen Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Bruker dere da kondom på fingrene? Jeg er litt rar, har prøvd uttalige ganger å tørre å stikke en finger inn, men så tørr jeg ikke gitt Nei - engangshansker ! Da tør du ...... : ) Slik som legene bruker ....de gjør jo dette hver dag .Er ikke verdens lekreste jobb - men noen må gjøre den ....he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå