Gå til innhold

Ekstra støvlestrikk til reimadress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte reimatec-dress for en stund siden, men tenkte aldeles ikke på å sjekke at disse stroppene var hele. Da jeg skulle ta den i bruk så jeg at det ene knappehullet var begynt å sprekke men tenkte at jeg kunne bruke det andre hullet + at jeg kunne kjøpe en ekstra, sikkert ikke så dyrt lissom!

Men den ble ubrukelig med en gang pga den sprakk helt, og jeg var igår innom der jeg kjøpte den. Skjønner at jeg ikke kan få ny fordi jeg var alfor treig med å si ifra, men dama sa at det ikke gikk an å få kjøpt de løse! :overrasket:

Hun sa hun hadde forsøkt før men at det ikke gikk. Synes ikke hun var så ivrig etter å hjelpe meg heller.

Men jeg kan ikke være eneste som har hatt problemer med dette? Finnes det noen som har kjøpt slike løse? Kan selvfølgelig bare bytte de ut med sånne tradisjonelle strikker, men likte disse i gummi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaring!

Kjøpte Reima dress nå rett før barnehageoppstart, alt på dressen var helt, men sist uke så jeg at stroppen under h. bein har røket rett av. Ser at det ikke er slitasje (bare brukt 3 ganger), og det er en rett linje og ikke hakkete som det ville vært om den var slitt av.

Har ikke fått vært i butikken enda, siden den ligger et stykke unna, men skal innom der i morra og høre om jeg kan få ny, eller kjøpe en i værste fall.

Håper da virkelig det går ann å kjøpe en, eller så er hele den 999,- dressen ubrukelig.

Skrevet

Si ifra hva slags svar du får da! For det finnes en butikk til som selger slike dresser her i byen, så hvis det er andre som får kjøpt løse så skal jeg dra dit og spørre dem!

Skrevet
Erfaring!

Kjøpte Reima dress nå rett før barnehageoppstart, alt på dressen var helt, men sist uke så jeg at stroppen under h. bein har røket rett av. Ser at det ikke er slitasje (bare brukt 3 ganger), og det er en rett linje og ikke hakkete som det ville vært om den var slitt av.

Har ikke fått vært i butikken enda, siden den ligger et stykke unna, men skal innom der i morra og høre om jeg kan få ny, eller kjøpe en i værste fall.

Håper da virkelig det går ann å kjøpe en, eller så er hele den 999,- dressen ubrukelig.

Er det ikke bare en knapp på hver side og strikk som festes mellom knappene.

Hvis ikke, så burde det være det; - gå på en stoffbutikk og be om hjelp. Det finnes masse ulike typer strikk og muligheter for å feste dem. Hvis du ikke vil sy, så finnes det knapper som kan hamres fast.

Hvis du er litt praktisk anlagt og har litt erfaring med å bedømme materialer, kan www.stoffogstil.no være stedet.

Skrevet

Det fulgte med ekstra støvlestrikk til vår Reimatecdress.

Skrevet

Jeg var innom og kjøpte strikk på en stoffbutikk her. Der får man det på metersvis. Kjekt å ha liggende.

Skrevet

Ja, strikk kan jeg få kjøpt, det er ikke noe problem. Men de som fulgte med var de i gummi. De er litt annerledes!

Gjest Gjest_mamma_*
Skrevet

Jeg også liker de i gummi best!

Jeg har fått et sett gratis i en butikk en gang, bare jeg spurte (Junior-butikken på Sandvika Storsenter utenfor Oslo). Ellers har jeg nylig fått kjøpt hos Babyshop. Det var riktignok ikke Reima, men av sort gummi. Betalte 50 kroner per par. Ticket har også slike gummistrikker på sine dresser, så det er kanskje mulig å spørre etter de også?

Jeg tror du bare må forsøke i flere butikker, så kanskje du får tak i til slutt?

Jeg bytter stadig over slik at jeg bruker disse gummistrikkene, i stedet for de som ryker hele tiden. Nå er de fra vårdressene i bruk på regnbuksene, siden vårdressene henger i skapet for vinteren.

Skrevet
Ja, strikk kan jeg få kjøpt, det er ikke noe problem. Men de som fulgte med var de i gummi. De er litt annerledes!

De i gummi er mye sterkere. Vår reimadress er brukt i fjor vinter og blir brukt nå, men gummien holder. Strikk i metervis ryker rett som det er, men er enkel å erstatte da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...