Gjest Gjest_June_* Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hei! Til dere som har barn og et veletablert forhold. Hvor ofte har dere sex??? Hva er normen?? June
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hei! Til dere som har barn og et veletablert forhold. Hvor ofte har dere sex??? Hva er normen?? June Ikke like ofte som enkelte andre her inne skifter navn, har jeg inntrykk av
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Ikke like ofte som enkelte andre her inne skifter navn, har jeg inntrykk av Jeg å mannen min har ca.2 til 3 ganger i uken. Jeg å mannen min har hvert sammen i 23 år,så vi har også hvert igjenom perioder med 3 ganger i måneden.Det er veldig slitsomt med jobb å nattevåk med små barn,å fortsatt kunne holde sexs lysten oppe.Det er blitt mye bedre med tiden etterhvert som barna har blitt større.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 1 gang i måneden og det er IKKE normalt... ikke for meg hvertfall..
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 har vært sammen i 1,5 år, bodd sammen i 9 mnd og har sex 1-2-3 ganger dagen.. Har ganske stor lyst begge 2 heldigvis
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 har vært sammen i 1,5 år, bodd sammen i 9 mnd og har sex 1-2-3 ganger dagen.. Har ganske stor lyst begge 2 heldigvis Men spørsmålet var adressert til de som har barn. Klarer dere virkelig å ha sex 1-3 ganger daglig med barn i huset? Hos oss har frekvensen gått ned til ca en gang i uka etter at vi fikk barn.
msDelenn Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 etter barn blir det ca 3 ganger i uken...noen ganger mindre. Men det er fordi vi prioriterer andre ting. Også er vi slitne på kveldene. Men.. jeg prøver å snu det nå. Nå er yngste mann over 1 år..og jeg er mye mer lyst på sex enn på lenge. Alt er prioritering.... nå begynner jeg litt før å "gjøre meg klar" til å sove enn før, og daffer ikke foran tv`n lenger. Om han ligger å daffer...så begynner jeg på han. da blir TV raskt slukket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå