Gå til innhold

lurer litt...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en del meldinger i det siste av ei venninne av meg fra way back. Vi har ikke hatt noe særlig kontakt siden ungdomsskolen, annet enn på fester i jula og ved andre ferier/høytider.

Jeg møtte henne sist på fest nå i sommer, da hadde hun type. Og etter den festen fikk jeg SMSer fra henne et par ganger, hvor hun lurte på hvordan det sto til med meg og jobb/studier alt sånnt. Tenkte egentlig ikke så mye over det da , ettersom jeg visst hun var hooka opp (annet enn at det var litt rart at hun drev å sendte meg meldinger, vi har jo ikke hatt no kontakt de siste åra).

Men så nå for ei måned sida, så jeg på facebook at hun var singel igjen og hun har sendt en del meldinger i det siste hvor hun lurer på hvordan det står til og slikt. Hun bor i en by litt unna og jeg skal flytte dit om en måneds tid da jeg har fått meg jobb der. Og meldingene fra henne har vært mye sånn for å støtte meg mens jeg søkte jobb osv osv. Men ikke sånn flørtete, hun skriver hvor flink jeg er og mye smiletegn og blunking.

Vi møttes på fest for ei uke sida og den samme dagen hadde hun sendt meg melding om jeg hadde tenkte meg dit og at hun gledet seg til å treffe meg. Vi har alltid hatt god kjemi, har kjent hverandre fra vi var små (var naboer). og da vi møttes på fest var det god stemning da og, men hu var der med en vennegjeng og de måtte videre tidlig, så jeg fikk ikke sjangs til å snakke så mye med henne.

Etter det så har hun sendt meg et par meldinger, hun viser at hun er interessert i hva jeg driver med uten at hun flørter eller no. Men jeg har litt problemer med å se om hun er "interessert"-interessert eller bare "kompis"-interessert. Hva tror dere? Er litt sånn dårlig på å lese sånnt og har brent meg et par ganger på jenter som har sendt ut mixed signals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mixed signals- sender!

jeg synes det virker som mixed signals...:P

jeg ville kanskje ha avventet det litt, prøv å flørte litt tilbake på en "mixed signal" - måte og se om hun prøver å bli mer direkte etterhvert..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Han fra den første posten

ja, får vel bare prøve meg frem :D er bare litt usikker på hvordan jeg skal ta denne SMSinga videre, er lenge til jeg treffer henne neste gang, og så vil jeg jo ikke at hun skal miste interessen liksom. Æsj, jeg får bare broadcaste litt mixed signals jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mixed signals sender

Du kan jo sende en mixed en "Jeg tenkte akkurat på deg, hvordan går det med deg? Alt bra?." når det har gått en stund siden forrige sms da vel og merke.. ellers blir det litt desp:P

(da vil hun legge merke til jeg tenkte på deg-biten av meldingen.)

Litt i sånn stil, bare at det kan tolkes som at du også 'bare' skriver til en venninne.

Om noen andre er uenig med meg da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Han fra den første posten

ikke dumt det forslaget der :) vi chattet litt på facebook i går kveld da. veldig god tone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...