Gjest me Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg handlet meg en genser i går som jeg angrer på at jeg kjøpte.På kvitteringen står det følgende: 1 dag åpent kjøp. Gjelder kun i den butikk varen er kjøpt og mot fremvising av legitimasjon. Ikke åpent kjøp ved bytte av varen. All bytte og reklamasjon gjøres kun mot orginalkvitteringen. Jeg ble litt forvirret av hele greiene.Noen som kan hjelpe meg? Får jeg pengene igjen hvis jeg bytter den ?
Sekretæren Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Jeg tolker det slik at du har mulighet til å få tilbake pengene innen et døgn. Ta med kvittering og legitimasjon. Noe jeg synes høres helt merkelig ut. Det med leg altså... :klø: Det er jo bare en genser..
Gjest me Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Synes det er merkelig selv, kjøpte den på carlings.Iogmed at det er søndag idag, så skal det vel være mulig å bytte den imorgen?
Sekretæren Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Synes det er merkelig selv, kjøpte den på carlings.Iogmed at det er søndag idag, så skal det vel være mulig å bytte den imorgen? Det ville vært det vanlige å tro, ja. Siden det er normalt å tenke "virkedager". Men noen butikker deponerer ikke over helgen, uten at de er så flinke til å informere eksplisitt om dette. Spør pent og håp på det beste. Det vil uansett være for sent på tirsdag. Det med at det ikke gjelder byttevarer, er sikkert for å ikke gi ytterligere "frist". Det er et døgn, dermed basta.
Gjest me Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jups, får håpe på det beste.Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå