Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, etter tråder om hva kvinner syns om kjæresten sin, har jeg fått inntrykk av at kvinner her inne mener at kjæresten sin er den mest sexy, deiligste osv av alle menn i verden.

Noen nevner også at det er bare kjæresten som tenner henne.

Men hva synes din kjæreste?

Synes han f.eks at Katie Price er er finere enn deg, eller at Jenna Jameson har finere pupper enn deg, eller faktisk at DU er den deiligste av alle?

Her i huset sier kjæresten min at jeg er "på topp ranken" (men hva vet vel jeg?). I motsatt til min venninne har en kjæreste som sier at Lene Alexandra (faktisk) er litt finere enn henne. Hva synes din kjæreste om deg?

*Nyskjerrig*

Endret av Betty89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro min kjære syns mange av disse kjendisdamene er finere enn meg. Men han har såpass sosiale antenner at han ikke sier det og forteller meg heller hvor deilig jeg er istedet for å fortelle meg at jeg er deilig, men andre er deiligere.

Skrevet

Kjæresten min sier jeg er den fineste i verden og det er en løgn jeg liker å høre!:D

Skrevet (endret)

Vel, i følge han er jeg den flotteste han vet om. Så klarer personlig ikke jeg helt å se den, men vel, jeg velger å tro på han, så får heller andre si hva de vil. ;) Det kan jo hende at han synes noen er finere enn meg, men det har han ikke gitt uttrykk for, så da velger jeg å forholde meg til det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet
Vel, i følge han er jeg den flotteste han vet om. Så klarer personlig ikke jeg helt å se den, men vel, jeg velger å tro på han, så får heller andre si hva de vil. ;)

Virker jo som du gir uttrykk for liten tro på eget utseende, men hadde du virkelig innerst inne trodd du var stygg, hadde du virkelig postet bilder av deg selv på internett? :gjeiper:

Skrevet
Kjæresten min sier jeg er den fineste i verden og det er en løgn jeg liker å høre!:D

:5:

Skrevet

Han mener at Angelina Jolie er den deiligste i hele verden, og jeg er selvfølgelig ikke i nærheten engang. Han har heller ikke problemer med å si hvilke andre av disse kjendisdamene han synes er utrolig deilige (og da igjen selvfølgelig mye deiligere enn meg). Han pleier å si at jeg er søt, og tror det holder :P

Skrevet (endret)
Virker jo som du gir uttrykk for liten tro på eget utseende, men hadde du virkelig innerst inne trodd du var stygg, hadde du virkelig postet bilder av deg selv på internett? :gjeiper:

Vel, før i tiden, da jeg ikke hadde kjæreste, så var det vel mer for å få en slags bekreftelse. I senere tid har jeg fullstendig sluttet å poste bilder av meg selv, fordi jeg ser jo hvor dumt det var. Nå har jeg kun lagt noen bilder til min kjære (fordi han ønsker dem, og spør etter dem, da vi bor langt fra hverandre), ellers har jeg faktisk slettet en god del av dem. Nettopp fordi jeg egentlig hater meg selv på bilder, og kan ikke helt forstå hva jeg tenkte på for kanskje bare ett år siden. Når man aldri får høre at man har pene øyne, så er det alltid hyggelig å høre det, om enn på nett. Og jada, jeg innrømmer at det var godt å høre. Det var ikke daglig kost. Men det handler ihvertfall ikke om for høy selvtillitt, heller det motsatte.(..)

Endret av Yvonne
Skrevet

Min kjære sier jeg er vakker, sexy, deilig og alt det der. Siden vi kan diskutere åpent andre damers utseende, vet jeg at han også synes at andre damer kan være vakre, deilige, sexy osv. Men jeg holder ham hos meg ved hjelp av de såkalt indre kvalitetene mine :ler:

Skrevet

Jada, han sier at jeg er verdens flotteste. Men jeg regner da likevel med at det fins mange andre han kan synes er penere eller mer sexy. Og det er selvsagt helt greit. Selv om jeg er helt ok fornøyd med utseendet mitt, er jeg ikke så overjordisk vakker at jeg kan leve av det, som mange andre kjendisdamer. Ergo antar jeg at mange menn kan syns at visse modeller eller skuespillere er vakrere enn den de er sammen med.

Jeg syns på den ene siden at mannen min er verdens flotteste, men samtidig ser jeg jo at denne mannen objektiv sett er penere. Men hva så?

Skrevet
Hei, etter tråder om hva kvinner syns om kjæresten sin, har jeg fått inntrykk av at kvinner her inne mener at kjæresten sin er den mest sexy, deiligste osv av alle menn i verden.

Noen nevner også at det er bare kjæresten som tenner henne.

Men hva synes din kjæreste?

Synes han f.eks at Katie Price er er finere enn deg, eller at Jenna Jameson har finere pupper enn deg, eller faktisk at DU er den deiligste av alle?

Her i huset sier kjæresten min at jeg er "på topp ranken" (men hva vet vel jeg?). I motsatt til min venninne har en kjæreste som sier at Lene Alexandra (faktisk) er litt finere enn henne. Hva synes din kjæreste om deg?

*Nyskjerrig*

godt spørsmål. jeg tror gutter generellt sett syns disse damene er fine og lettkledde, men de, som oss, kan vwll tenke hva som er realistik :P ^^

Skrevet

Skulle bare mangle at celebrities som bruker ufattelig med tid og penger på utseendet; stylister, trening og klær - og i tillegg har kommet langt fordi de i utgangspunktet er pen - at de er objektivt mer billedskjønn enn meg.

OG hvis jeg hadde vært vakrest i hele verden, så hadde jeg nok hatt en annen jobb enn det jeg har i dag :D

At kjæresten synes det, har mer enn billedskjønnhet å gjøre. Personligheten og kjærligheten stråler jo ut av øynene og smilet :) og gir mer enn et helt synkront fjes med alt på "rett plass", og perfekt antall gram fordelt på riktige plasser.

Skrevet

For det første ville jeg vel blitt litt bekymra om kjæresten min gadd å bruke tid på å rangere alle de han synes er pene.

For det andre ville jeg blitt mer bekymra om han fant på å faktisk fortelle meg det.

For det tredje er det rimelig uinteressant. Folk er pene, ferdig med det. Det er meg han er forelska i. Hurra for det!

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet
For det tredje er det rimelig uinteressant. Folk er pene, ferdig med det. Det er meg han er forelska i. Hurra for det!

Fullstendig enig med deg. Jeg bryr meg ingenting om han synes andre jenter er pene eller penere enn meg, jeg ville vel rett ut blitt bekymret om han ikke la merke til at andre damer er pene.

Men for ham er jeg den fineste i verden; en kombinasjon av den jeg er og hvordan jeg ser ut. Og det er det jeg forholder meg til.

Skrevet (endret)

Min kjære sier jeg er verdens deiligste og fineste. Men vi kan diskutere åpent andre damers utseende, vet jeg at han også synes at andre damer kan være vakre, deilige, sexy osv. Men det samme syns jo jeg også om andre damer..

Men hadde han begynt å sagt at venninnen sine/time kompisene var rålekre, ja da hadde jeg reagert!

Men det er jo en grunn for at han er sammen med meg og ikke dem, jeg har hele pakken. både ytre og indre beauty ;)

Endret av coth
Skrevet

Samboeren min sier at jeg er den søteste som finnes i hele verden. Jeg har de nydeligste øynene som tenkes kan, og smilet mitt er det ingen som kan måle seg med. :rødme:

Objektivt? Eh, nope! Jeg vil tro jeg er en treer (kanskje en firer når jeg anstrenger meg) på en skala fra 1 til 10, sånn objektivt sett. Men kjæresten min er heldigvis ikke objektiv, man er jo ikke det når man elsker noen. Han er inhabil så det suser, og jeg er såååå glad for det. ;)

Skrevet
Objektivt? Eh, nope! Jeg vil tro jeg er en treer (kanskje en firer når jeg anstrenger meg) på en skala fra 1 til 10, sånn objektivt sett. Men kjæresten min er heldigvis ikke objektiv, man er jo ikke det når man elsker noen. Han er inhabil så det suser, og jeg er såååå glad for det. ;)

Jeg forstår godt at kjæresten din har falt for deg, for et søtere innlegg har jeg ikke lest på år og dag :klemmer:

Skrevet
Jeg forstår godt at kjæresten din har falt for deg, for et søtere innlegg har jeg ikke lest på år og dag :klemmer:

Takk :)

Skrevet

Kjæresten min elsker meg og ønsker å være sammen med akkurat meg for resten av livet sitt. Jeg vet at han ikke hadde kommet til å velge noen andre foran meg, så hva betyr det da om jeg er den peneste han vet om eller ikke?

Kjærlighet er så langt mer enn utseende og tenning og innen kjærlighet til hverandre skårer vi begge en full 10'er. Det er det eneset vi trenger.

Skrevet

Kjæresten min ER den peneste i verden! Og det mener jeg. Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke synes at noen kvinner er mer attraktive enn henne. Tenker noen ganger når jeg ser en annen pen jente at "hun var pen....men ikke like pen som xxx"

Dere synes sikkert det høres ut som en teit løgn og en klisje, men jeg gidder ikke å lyve når jeg er anonym på et forum. Det er vel en biologisk prosess som gjør at en mann synes at sin kjæreste er den flotteste av alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...