Visiter Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg holder på å sette sammen en av disse evinnelige julekalenderne. Hun som skal få den elsker en spesiell type smågodt, nemlig "Sjokoladefamilien" fra Nidar. Jeg sjekket hjemmesiden til Nidar, men fant ikke noe informasjon om hvorvidt det er mulig å kjøpe en hel eske, og lurer derfor på om noen her har peiling på det. Jeg kan selvfølgelig bare kjøpe det i løsvekt i en vanlig pose, eventuelt også putte det i en hyggelig eske av noe slag, men ettersom jeg har lyst til å kjøpe ganske mye av det hadde det vært kjekt med en sånn boks.
venus_ Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Gå innom en Mix-kiosk eller et annet sted der de selger denne sjokoladen. Der får de de inn i 2liters(?)-bokser. Så du får helt sikkert kjøpe en der til vanlig smågodtpris.
Visiter Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Det var lurt, det skal jeg jaggu gjøre. Jeg fant en sånn bestillingstjeneste, men der koster det faktisk 35 kr. ekstra i avgifter og 80 kr. i frakt... Herre min hatt.
venus_ Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Jeg er sikkker på at du får tak i det på denne måten. Om de ikke har nok til at du kan kjøpe, så kan de sikkert bestille inn en boks ekstra på neste varebestilling.
Visiter Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2008 Kjempemessig. Takk for tips.
desperate Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Det var lurt, det skal jeg jaggu gjøre. Jeg fant en sånn bestillingstjeneste, men der koster det faktisk 35 kr. ekstra i avgifter og 80 kr. i frakt... Herre min hatt. Jeg ville ikke sett bort i fra at det faktisk blir billigere å bestille den likevel (kommer an på hvor det var du så det var mulig da), for smågodt er ganske dyrt på enkelte plasser hvert fall.
Gjest godtesyk Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Det var lurt, det skal jeg jaggu gjøre. Jeg fant en sånn bestillingstjeneste, men der koster det faktisk 35 kr. ekstra i avgifter og 80 kr. i frakt... Herre min hatt. link?
Trampe Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Jeg har jobbet i matbutikk, og det var flere kunder som bestilte hele bokser med smågodt før jul. Spesielt sjokoladefamilien.
Gjest LanaLane Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Samme her:) Husker det kom en mann med en handlevogn full. Han hadde 14 barnebarn og skulle lage kalender til hele gjengen, søte mannen. Bare veide boksen på vekta og ganga det med prisen. Blir mindre å rydde opp for butikkansatte/forhandlere og, selv om jeg har hørt at det er noen som er ekstremt gniene på beholderne. men det hører nok med til sjeldenhetene!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Samme her:) Husker det kom en mann med en handlevogn full. Han hadde 14 barnebarn og skulle lage kalender til hele gjengen, søte mannen. For en søt mann! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå