Gjest Gjest_frida_* Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg leter etter en øyenbrynspenn i lys farge. Har askeblonde øyenbryn, kanskje litt mørkere, men alle øyenbrynspenner jeg finner er så mørke.. Noen som har sett en (bra) øyenbrynspenn som kan passe til askeblonde øyenbryn? Jeg har en fra isadora som er i fargen Light brown, men den er alt for mørk. Fargen som er lysere heter Cashmere, men den finner jeg aldri noe sted.
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hei! Jeg har den som heter Cashmere, har brukt den i årevis. Men har ikke greid å finne den på lenge jeg heller.. Før for ca to uker siden, på H&M! Jeg spurte og det viser seg at den har vært ute av produksjon, men er nå kommet tilbake. Så prøv på H&M eller Lindex, så skal den være tilbake.
Lune Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Jeg ELSKER YSL sin øyenbrynsblyant, lurer på om jeg bruker nr.4. Kjøper den på www.strawberrynet.com kostet rundt 129kr før dollaren steg. Er uansett ikke noe særlig dyr.
Gjest Keycha Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Jeg leter etter en øyenbrynspenn i lys farge. Har askeblonde øyenbryn, kanskje litt mørkere, men alle øyenbrynspenner jeg finner er så mørke.. Noen som har sett en (bra) øyenbrynspenn som kan passe til askeblonde øyenbryn? Jeg har en fra isadora som er i fargen Light brown, men den er alt for mørk. Fargen som er lysere heter Cashmere, men den finner jeg aldri noe sted. TIGI sin eyetools Har en farge i Blonde
Rexina Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Jeg har hvite/lyse øyenbryn og farger de med øyenbrynsblyanten fra HM i fargen Blond. Den gir et fint og naturlig resultat:)
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Jeg brukte tidligere en blyant fra Christian Dior som het et eller annet med "blond". Den var i allefall lys! Ellers vil jeg anbefale deg å prøve skygge i stedet for blyant, det er sååå mye enklere, og det ser mer naturlig ut. Jeg bruker en skygge fra Elizabeth Arden. Den er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå