Gå til innhold

titting

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde en liten uhyggelig opplevelse idag på stranda! var sammen kjæresten min på et stille og rolig sted, men det var visst flere der. en manns om av en eller annen morsom grunn tyvkikket på oss, stod bak trærne og så på oss, og kom nærmere ned for å se.. ikke vet jeg hva han var ute etter, elle rom han bare hadde store perverse problemer av et slag, men hva er det som får folk til å gjøre sånt`? alle har vi rett til å ferdes der det er lovlig, men titting bak trærne.. hm.. ikke helt normalt! en burde dakunne være på stranda som normale menensker og sole seg å bade i fred og ro, og ikek bli antatt som noe annet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj!...man er ikke trygg noensteder, beklageligvis.....

Skrevet

Uff, ja, var på en strand for et par år siden der det var en del jenter som solte seg toppløse. Midt på dagen kom det streifende byggningsarbeidere fra nedi høgget som hadde lunsjpause, de gikk rundt med filmkamera...

Er de helt idiot, tenkte jeg da.

Skrevet

Ghaa....sånn som den gangen jeg og en venninne bestemte oss for å ta en dykkert i vannet nede ved stranden der vi bodde....litt på kveldstid...

Vi la oss opp på håndklene vi hadde med oss,

ante fred og ingen fare, da det plutselig gikk opp for oss at det satt en dud i skauen og så på...han er litt bygdeoriginal, alle hundene er ikke hjemme og bjeffer, som min kjære sier....

Vel, da han så at vi så ham, kom han ut av skauen og stilte seg opp ved vannkanten, fiklet med buksen, dro frem junior og begynte å tisse i vannet...rett fremfor oss, litt på skrå, slik at vi ikke kunne unngå å ligge merke til hele seansen...

Så la han seg ned rett ved siden av oss...bare lå der...skikkelig spooky...og tittet på oss...

Som om alt var helt normalt :o

Vi var rundt 13 år gamle...og forlot stedet da vi forstod at han ikke hadde planer om å forlate det...

Aldri mer alene der nede....

Skrevet

Husker at da jeg var 17 år, gikk jeg og min mor på stranden på Dominikanske republikk. Fikk øye på en gubbe som stod å dro stamtreet for harde livet. Meeeget bra førsteintrykk av dominikanerne....

Gjest salma
Skrevet

Stamtreet, Dragsund? Hehe, den betegnelsen skal jeg lagre til videre bruk :ler:

Herregud for en spooky historie, Miew. Viser bare at folk er gale - og slett ikke til å stole på....

Skrevet

Det fins gærninger alle steder... dessverre :(

Jeg er glad til så lenge det er jeg og ikke dattera mi som opplever slike ting. Det bekymrer meg at unge jenter blir utsatt for opplevelser som kan få (når de er ekstreme nok) alvorlige konsekvenser for deres framtidige sexliv... *sukk*

Suz :wink:

Skrevet

Her jeg bor gikk det historier om en blotter som brukte å stå bak et bestemt nettinggjerde med utsyret ut gjennom et av hullene i gjerdet.

Hver gang jeg gikk der sørget jeg for å ha noe hardt i hånda... ei flaske eller sånn. Håpet mitt var at han skulle stå der en dag - slik at jeg kunne slå til så hardt jeg kunne, og så hevde at jeg fikk panikk og handlet i nødverge.

Det skjedde aldri *sukk*, men jeg har gotta meg over tanken mange ganger :sjarmor:

Skrevet

Husker jeg og en venninne dro til byen engang, vi var vel 11-12 år da. Så gikk vi rundt ved Oslo spektrum, og der stod det en mann og glodde på oss. Vi tenkte ikke noe mer over det og gikk bare videre, bort til Hundehuset.

Men så fulgte han fortsatt etter oss, rett bak oss, faktisk. Så vi gikk rundt Oslo spektrum en gang til! :ler: Og han fulgte etter.

Så stoppet han opp, rett bak oss. Var en vegg-sak der da, siden de bygde. Og der stod han og blottet junior til oss. :roll:

Skrevet

Kira

Iiiiik!

Uhm,

når vi først er innpå blotting...

Jeg og min kjære hadde vært ute på kjøretur med meg bak rattet.

Vi hadde vært "overalt" på kjøretur, var masse liv inni sentrum fordi det var helg...alt gikk kjempefint, helt til vi kom ca 800m fra huset...

Vi hadde kjørt av hovedveien og var kommet inn den vanlige trange veien hvor det bare er plass til en bil a gangen hver vei...såklart måtte det stå en gjeng med gutter et lite stykke innpå veien...fulle, såklart, vi er på "bygda". To av dem står midt i veien, resten lener seg opp etter autovernet. Ene av dem som står midt i veien går til siden, mens andre stiller seg opp rett foran bilen og begynner fikle med buksen. :wink:

Jeg skjønte hva som kom til å skje, men hadde ingen sted å kjøre annet enn rett frem og på ham, hehe, så jeg fortsatte i 2. gir. Lekte litt "chicken" med ham :ler: Han forstod jeg ikke kom til å stoppe, og klarte hoppe til siden akkurat i tide, hehe :ler: .

Jeg husker med grøss fremdeles lyden av slapp penis bortover siden på bilen :ler::ler:

Gutter, altså :roll:

Skrevet
Kira

Jeg husker med grøss fremdeles lyden av slapp penis bortover siden på bilen

:hoho:

Skrevet

Noen mennesker er bare så EKLE!

Var på en treningsleir for noen år siden, (dans) og det kom en mann som sa han var fra en avis som skulle ta noen bilder og sånt. Det hele ble litt merkelig da posisjoinene vi skulle gjøre forann kameraet var litt på kanten, jeg vet at rytmisk sportsgymnastikk er en sport som kan taes pervetrst, men dette var ekstemt.Da han hadde gått begynte trenere og andere å lure litt.. Til noen sda han at han var fra den og den avisen, til andre at han var fra det og det bladet..

Politiet ble kontaktet og mannen ble raskt pågrepet.

Det viste seg at denne mannen var litt av en liten ekling fra før av og..

Æsj.. :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...