Gjest bekymraforpus Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Pusen min er syk, og jeg har ikke mulighet til å komme meg til dyrlegen. Er det noen som vet om det er vanlig at dyrlegen kommer på hjemmebesøk? (på bygda...)
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Kommer helt ann på hvor du bor. Rundt her så vet jeg det er en dyrlege som drar rundt, og et par som evt drar ut ved nødstilfeller.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Ring da vel. Det kan jo hende han har tur til en fjøs el., og kan stikke innom
Silmarill Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 (endret) Hei, Det første du gjør er å ringe dyrlegen for å beskrive kattens tilstand! Mye de kan svare på pr. telefon! Om katten din virkelig lider må du dra til nærmeste dyrlege uansett om det er veldig langt unna! Gjør det du ville ha gjort med barnet ditt! --------- Hva slags symptomer har katten din da? Kan du beskrive hvordan den er (allmentilstanden til katten)? Endret 16. november 2008 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå