Barbie Skrevet 16. juni 2003 #1 Skrevet 16. juni 2003 -Skal jeg klippe vekk de lange blonde lokkene mine.... :-? Har hår til midt på ryggen,men i morgen er det slutt..! Er lei av hår som kiler overalt.. Lei av hår som henger fast under meg når jeg skal snu meg om natta.. Lei av hår som blåser i vinden.. Er ikke helt sikker på hva jeg gjør men........ :-? Håper jeg ikke angrer!! Deilig med kort hår om sommeren,ikke sant?
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #2 Skrevet 16. juni 2003 Jeg hadde hår til langt nede på ryggen, men var rett og slett dritlei av det. Jeg klippet meg pinnekort og fikk heller en tøff rufsete frisyre. Har ikke angret, men noen få ganger kunne jeg ha tenkt meg å ha lengde på håret for å slippe stylingprodukter. :D Da jeg giftet meg hadde jeg lyst på litt lengre hår, får å få en annen frisyre, men ellers så har jeg ikke angret i det hele tatt. Lykke til i morgen, du blir sikkert kjempefin. Klem fra Merete
Gjest Kira Skrevet 16. juni 2003 #3 Skrevet 16. juni 2003 Er alltid deilig med en forandring. Du blir helt sikkert kjempefin!
Gjest Vega Skrevet 16. juni 2003 #4 Skrevet 16. juni 2003 Hvis du aldri har hatt kort hår før, anbefaler jeg å ikke klippe det helt kort, klipp det halvlangt - f.eks. pasje ned til haken, eller litt lengre, og en frisyre som kler deg. Her kan frisøren foreslå noe, dersom hun/han er dyktig. Klippet meg kort-kort da jeg var sytten. Hadde alltid hatt langt hår. Jeg fikk sjokk og det tok sin tid før jeg ble vant til mitt nye meg. Men dette må du avgjøre selv.
*M* Skrevet 16. juni 2003 #5 Skrevet 16. juni 2003 Du gjør det jeg aldri sikkert kommer til å gjøre.. Er litt pysete...
Gjest Starya Skrevet 16. juni 2003 #7 Skrevet 16. juni 2003 Tør ikke klippe meg. :o Har tenkt på det, men... Nei. Jeg tør ikke.
Barbie Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2003 Gruer meg litt ja,for det blir en veldig overgang! Håper jeg blir fornøyd..... I allefall etter jeg har blitt vant til det.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #9 Skrevet 16. juni 2003 Jeg vurderer det samme... har alltid hatt langt hår, og begynner å bli mektig lei. Må være deilig med litt kortere hår nå om sommeren. Jeg er redd jeg skal angre! Men tross alt, så vokser det ut igjen Håper du blir fornøyd da. Lykke til
Barbie Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2003 Ville bare si at jeg ble SÅ fornøyd... Føler meg som et nytt og bedre menneske..! Glad-i-dag-tralla-la-la...........
Gjest Ethereal Skrevet 17. juni 2003 #11 Skrevet 17. juni 2003 Jeg går motsatt vei; har hatt ultrakort hår de siste fem årene, men forsøker nå å spare til langt. Lykke til i morgen, Barbie!
Lillebi Skrevet 17. juni 2003 #12 Skrevet 17. juni 2003 Jeg gjorde det samme selv - hadde kjempe langt hår, og klippet det kort. Jeg ble superfornøyd! Jeg trodde jeg skulle savne håret mitt - men hodet bl elettere, og det var deilig! Inntil jeg innså at å ha kort hår der mer styr enn å ha langt. Ogg så er det de lite vakre spareperiodene...
*Lillian* Skrevet 17. juni 2003 #13 Skrevet 17. juni 2003 Har akkurat gjort det samme selv.... Har ikke blitt enig med meg selv om jeg er fornøyd eller ikke enda.... Lykke til iallfall!! Lillian
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #14 Skrevet 17. juni 2003 Det er egentlig få jenter som kler veldig kort hår, det blir fort lesbe-look så jeg håper du ikke klippet det helt pinnekort Barbie. Minnie
Barbie Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #15 Skrevet 17. juni 2003 Klippet det til begynnelsen av skuldrene. På sidene ble det skrånet,og når jeg setter opp håret får jeg en liten"propell" på toppen av hodet.. Gubben sa det var "søtt",så da er det vel greit... :oops:
Liza Skrevet 17. juni 2003 #16 Skrevet 17. juni 2003 behøver ikke å bli lesbe-look selv om det blir kort, finnes masse feminine korte frisyrer! bare man går til en dyktig frisør!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #17 Skrevet 17. juni 2003 Det trenger ikke å bli det men ofte så er det akkurat det det blir. Mange klipper håret kort fordi de ikke gidder å stelle det og da blir det gjerne seende ut slik også. Kort hår krever også pleie og styling. Minnie
Gjest Cruella Skrevet 17. juni 2003 #18 Skrevet 17. juni 2003 Kortkort hår krever en fin hodefasong, det synes nå jeg.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #19 Skrevet 17. juni 2003 Kortkort hår krever en fin hodefasong' date=' det synes nå jeg.[/quote'] Ikke bare det, fin nakke og makert kjeveparti er også en fordel. Dessverre velger mange overvektige slike korte frisyrer som ikke gjør annet enn å fremheve fett og dobbelthaker- og det er ikke videre lekkert. Minnie
Gjest Madden Skrevet 18. juni 2003 #20 Skrevet 18. juni 2003 Du legger ikke akkurat noe imellom når du mener noe Minnie!!! Greit nok, du skal da mene akkurat det du har lyst til, men la nå andre også få lov til å ytre sine meninger uten at det må kritiseres! Uansett hårlengde må en stelle håret sitt, langt hår (som mitt, rekker ned til stussen) krever også stylingprodukter og mye pleie. Tar en ikke vare på håret sitt, spiller det ingen rolle hvilken frisyre en anlegger, resultatet blir dårlig uansett! Hvilken hårfasong hver enkelt kler, er frisøren en utmerket rådgiver for. De fleste frisører er flinke til å vurdere hva som er kledelig og ikke. Personlig mener jeg at kort/tøff frisyre kan være svært kledelig på mange overvektige, men jeg liker ikke å generalisere slik! Det viktigste er at en selv er fornøyd! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå