fløtepia Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Er på jakt etter kjekke filmer hvor de reiser i filmen For eksempel: * euro trip, der de reiser til europa med tog (kjempemorsom forresten ^^) * Lizzie McGuire, der de reiser til roma Noen som har noen forslag?
Visiter Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Tja... Mary-Kate og Ashley Olsen reiser jo titt og ofte til Europa i filmene sine? "Hjelp, vi drar på ferie til Europa"? Nå skal det sies at det er usedvanlig elendige makkverk av noen filmer, da.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 "Før soloppgang" (fra Wien) "Før solnedgang" (fra Paris) Mine favorittfilmer!
Anglofil Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 * Avanti! (Ischia) * Caught on a Train (togtur gjennom Europa) * Summertime (Venezia) Mvh Yvonne
fløtepia Skrevet 16. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2008 supre forslag, takk :D tar gjerne i mot flere forslag
fløtepia Skrevet 16. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2008 "Før soloppgang" (fra Wien) "Før solnedgang" (fra Paris) Mine favorittfilmer! Er begge den samme filmen? Jeg søker på trailere på youtube, og begge trailerene viser noen av de samme klippene at det liksom er samme filmen ^^ så kjempesøt ut foressten den filmen <3
Visiter Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Er begge den samme filmen? Jeg søker på trailere på youtube, og begge trailerene viser noen av de samme klippene at det liksom er samme filmen ^^ så kjempesøt ut foressten den filmen <3 Det er to forskjellige filmer ... "Before Sunrise" kom i 1995, og "Before Sunset" i 2004 som en slags oppfølger. Jeg har bare sett den første, knallfilm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå