Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Del Skrevet 16. november 2008 Selv lever jeg mest inni hodet mitt og har aldri følt meg noe særlig knyttet til fysiske ting. Vennskap er for min del mer basert på kommunikasjon og ikke noe særlig på den fysiske kontakten. Selv ser jeg ikke på dette som noe problem egentlig, men det virker litt uvanlig. Noen flere som lever mer et tankeliv enn et sanseliv her? Og er du religiøs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristen Skrevet 17. november 2008 #2 Del Skrevet 17. november 2008 Noen flere som lever mer et tankeliv enn et sanseliv her? Og er du religiøs? jeg er selv Kristen!! Jeg er jo knyttet til menneskene rundt meg men ikke slik som jeg er knyttet til familien min! Har ikke noe særlig Kristen omkrets selv om jeg er Kristen!!! Jeg er knyttet til mennesker jeg har Kjært! Så siden du sier du ikke e knyttet til de er vell det ikke direkte venner.... Mangen som har venner som egentlig ikke er venner men bare noe sosialt!!! men jeg er ikke knyttet til ting, eller verden slik den er i dag! Jeg er ikke så opptatt av det som verden i dag er opptatt av å eg har for det meste mest kontakt med gud! Eg forguder ikke ting slik som verden gjør for eks. For meg er det are ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. november 2008 #3 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg skulle veldig gjerne levd mer i tankene mine enn i den materielle verden, for å si det sånn, men med diverse økonomiske forpliktelser så blir det til at man har altfor mye tankevirksomhet og energiforbruk rundt det. Når det gjelder vennskap så kan jeg ikke påstå at jeg har noen som lever i hodene sine slik som meg. Mine venner er mer sosial enn meg, mer utadvendte og fysiske, og det er ikke personer jeg filosoferer sammen med, for å si det sånn. Burde finne meg nye venner jeg, men uten å dumpe de gamle. Jeg er jo glad i dem, selv om jeg ikke føler meg knyttet til dem akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå