tara Skrevet 14. april 2002 #1 Skrevet 14. april 2002 Hei,jeg skal arangere utdrikkningslag for min aller beste veninne neste sommer...liker å være tidlig ute he he og lurte på om noen kunne tenke seg å dele sin utdr.lag historie med meg...og si evt hva du likte å ikke likte.Vet dette er veldig individuelt,men jeg spør likevel - i håp om å gi henne en kjempekveld.
tess Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Hei! Du må ta utgangspunkt i hva hun liker. Jeg ble selv hentet på motorsykkel og kjørt ut til en hytte hvor vi var hele kvelden. Dagen startet med natursti, hvor jeg bl.a. skulle finne ut hva jeg drakk av 6 forskjellige slag brennvin og likører. Så var det gaveåpning, alle hadde med seg en "tullegave" med alt fra sex-hjelpetøy til krus. Så kom det en haug med ballonger med guttenavn på. Dette var gutter jeg hadde vært forelsket i osv. siden jeg var 12 år. Skulle fortelle litt om hver. Den ene gaven jeg fikk var et bartenderkurs, hvor min venninne som er bartender lærte meg å mikse tre forskjellige drinker, som alle fikk smake på. Husk shakere, is, sugerør og alt som hører med. Og ikke glem Coyote Ugly i bakrunnen. Pass på å ikke ha alt for mye opplegg du skal igjennom . Ha heller litt i reserve. Ofte er det venninner en sjelden får se, så en vil veldig gjerne få pratet litt. Må si at mitt utdrikningslag var den beste kvelden i mitt liv. Alle var der for å gjøre kvelden min til den beste. Har aldri hatt det så morsomt. Holdt på å glemme at min forlovede ble i forkant intervjuet om en del spørsmål som jeg måtte finne ut hva han svarte på - feilet jeg måtte jeg drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå