Gå til innhold

Hvor lenge varer et samleie?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 19

Har hatt sex 3 ganger (3 forskjellige) og synes verken sex er godt eller vondt! Nå har jeg fått meg kjæreste og kommer til å ha sex med ham for hans skyld.

Har ligget med ham en gang, men det tok så sinnsykt lang tid. Han hadde drukket litt, men var ikke skikkelig dritings. Jeg bar lå der og ventet på at det skulle gå for ham, men det tok minst en halvtime. Vi måtte ta flere pauser!

HJELP meg, hva skal jeg gjøre? Kommer det til å bli bedre etter hvert? Hvorfor tok det så jæ**** lang tid??

-Jente 19-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først vil jeg si at utgangspunktet ditt blir litt feil når du kun har sex med han for hans skyld..

At en fylle-p i k k trenger litt lang tid, er helt normalt...

...men prøv han heller litt ut på dagen, dagen derpå, da tar det ca 1 minutt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal bli kjent med din egen kropp før du prøver å gjøre noe bare for å tilfredsstille andre.

Vit hva du vil og hvordan du vil ha det. Får du slappe av og få orgasme, varer det nok ikke lenge før han kommer også.

Alltid feil å ligge med noen for andres skyld. Alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Hanne~

Den dagen du opplever å få orgasme sammen med en mann, vil du antakelig synes at sex er godt og prise deg lykkelig over at han gadd å ta seg tid til å hjelpe deg med å få deg dit.

Sex er godt uten orgasme også, selvsagt, det er ikke poenget mitt. Poenget mitt er at lang tid er ikke alltid av det vonde. Nå har du kanskje allerede fått dine orgasmer sammen med han og bare ventet på at han skal få sin. Vel, tålmodigheten går begge veier.

Som Sandmann sier: Fylle-k-u-k forklarer det meste. Fylle-f-i-t-t-e finnes også, tar lang tid det óg. Det kan jo forsåvidt være greit å kjenne sine begrensninger i slik tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fortsetter med å ha sex for hans skyld, og dermed bare ligger der, som du selv sier, så kommer det til å ta tid for han å komme. For ikke noe er vel mere avtennende enn å pese på ei som bare ligger og venter!!!

Bli kjent med deg selv, finn ut hva du liker, og fortell han det!!!!! Menn er ikke tankelesere, selv om mange kanskje tror/ håper det!

Et spørsmål, onanerer du? For gjør du det, og koser deg med det, er det vel ingen grunn til at du ikke skal kunne kose deg med kjæresten heller.

Om du ikke onanerer, kan jeg anbefale på det sterkeste å begynne med det. Ikke noe du lærer mere om din kropp og seksualitet av enn det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist lørdag varte det fem og et halvt minutt, mens gangen før der varte det godt over en time før vi måtte bryte. Det varierer....

Dersom man ligger med stoppeklokke mister man en smule av gleden, gjør man ikke...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente19
Hvis du fortsetter med å ha sex for hans skyld, og dermed bare ligger der, som du selv sier, så kommer det til å ta tid for han å komme. For ikke noe er vel mere avtennende enn å pese på ei som bare ligger og venter!!!

Bli kjent med deg selv, finn ut hva du liker, og fortell han det!!!!! Menn er ikke tankelesere, selv om mange kanskje tror/ håper det!

Et spørsmål, onanerer du? For gjør du det, og koser deg med det, er det vel ingen grunn til at du ikke skal kunne kose deg med kjæresten heller.

Om du ikke onanerer, kan jeg anbefale på det sterkeste å begynne med det. Ikke noe du lærer mere om din kropp og seksualitet av enn det :wink:

Ja, jeg onanerer ja!

Men er ikke gjennomsnittstida 3 minutter. Lå bare og venta og venta jeg, det kjentes ut som flere timer!

Har jo sex for hans skyld, men har ikke noe imot det selv.

Liker ikke å ta oppvasken heller, men gjør det allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bruker så lang tid fordi han prøver å vente på deg, men gir opp når ingenting skjer etter 30 min?? Snakk med han om det, si hva som er godt for deg, og så kan kanskje du også nyte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Noen gutter (og menn) tror at jo lengre det varer, jo bedre er det. Har selv vært med menn som har prøvd å holde ut lengst mulig, de har ikke ehlt skjønt at for tidlig utløsning ikke er det samme som å gi seg når tiden er inne...

Er samleie uten annen action enn inn og ut kan bli kjedelig i 20 min. Han (og du?) må investere mer tid i forkant, og la det få en naturlig slutt. Mange bruker litt lengre tid på å komme hvis de er fulle.

Du har lite erfaring, ikke gi opp sex allerede, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så du har hatt sex 3 ganger?

Æ synes heller ik det sex va nå godt dæm (ca.) 10 første gangan, men etterhvert vart det bare bedre å bedre!! Kanskje det samme gjelds for dæ?

D e låv å håpe:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Sex var ikke helt det store de første gangene for meg, lå og pintes i stillhet, men nå..... :sjarmor: Klarer ikke leve uten!!

Kanskje dere burde ha litt lenger forspill før dere setter i gang? For meg er en halvtime like normalt som en time, eller som 5 minutter...

Det er ikke riktig å ha sex bare for HANS skyld, ha sex fordi du har lyst selv... Hvis du ikke vil, så si nei! Det er ikke verre enn det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at et gjennomsnittssamleie er på tre minutter har jeg vanskelig for å tro på, tror aldri jeg har hatt et samleie på mindre enn en halvtime, som oftest mer mot en time, eller enda mer, unntatt første gang da siden det var fryktelig vondt, alle de andre gangene har det bare vært digg. :D

Men jeg tror også du må bli bedre kjent med deg selv og din egen kropp, finne ut hva du liker og hva du kan gjøre for at det skal bli mere spennende og godt, og ikke minst snakke med kjæresten din om hvordan du føler det, det e rveldig veldig viktig i et forhold å være åpne om sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et samleie blir ikke korterer, hverken for din eller hans del, ved at du bare ligger der og venter på at han skal bli ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et samleie er jo mer enn bare wham-bahm-thank-you-mam, vel ?

Hva med kroppskontakten, kosen, gleden, leken, spenningen?

Ok, det kommer under elskov, ikke sex...greit.

Det beste tipset er vel å prøve å ha det "gøy"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt fra noen sekunder til flere timer. Opp etter hvor utholden dere er. Det går jo somregel lengre tid for mannen å komme når han er full/fått alkohol i seg.

Gjennomsnitlig foretrekker jeg ca.en halvtimes tid. Noen ganger er en kjapp en, deilig, andre ganger er det godt å bare ligge leeeenge å kose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer fra gang til gang!!!!

Noen ganger en "kjappen" i gangen før vi drar på jobb.... Andre ganger i times vis, med prating, kyssing, leking osv....

Men enig med andre, sex blir ikke godt før du vil det selv. Kos dere til du blir helt gal og bare må ha den inn......

Og jo mere kåt du får han før dere begynner, kortre tid tar det....

Uansett, jeg var vel seksulet aktiv i 5 år eller no, før jeg fasktisk begynte å digge det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...