Gå til innhold

Hvor mye kinogodteri ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til mitt barn kjøper jeg gjerne en liten popcornmeny(popcorn og brus) en liten pose med godteri og kanskje en kjærlighet (pulverkjærlighet eller lakriskjærlighet).Er dette for lite eller er det greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nå det hørtes ganske mye ut. Kommer selvfølgelig an på hvor mye godteri som er i posen.

Synes også det er forskjell på om man går på kino midt i uka, eller om det er kino på lørdagskvelden. Hvis kinogodteriet erstatter lørdagsgodt er det vel greit.

Det er jo totalinntaket av sukker som betyr noe. Og det er det jo foreldrene som må styre.

Skrevet

En brus og en sjokolade

Gutten er 15 år. Han har aldri protestert på dette.

Kjøper det samme til meg selv også.

:sjenert:

Skrevet
Til mitt barn kjøper jeg gjerne en liten popcornmeny(popcorn og brus) en liten pose med godteri og kanskje en kjærlighet (pulverkjærlighet eller lakriskjærlighet).Er dette for lite eller er det greit?

Det kommer an på hvor ofte man går på kino, men jeg ville bedt ungen velge mellom enten popcorn/brus eller godteri.

Skrevet
Jeg synes nå det hørtes ganske mye ut. Kommer selvfølgelig an på hvor mye godteri som er i posen.

Synes også det er forskjell på om man går på kino midt i uka, eller om det er kino på lørdagskvelden. Hvis kinogodteriet erstatter lørdagsgodt er det vel greit.

Det er jo totalinntaket av sukker som betyr noe. Og det er det jo foreldrene som må styre.

Det var en sånn liten pose med salte pulverpadder.Ikke selvplukkgodteri med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...