Gå til innhold

Forelsket!

Gjest Fulleline

Anbefalte innlegg

Gjest Fulleline

Jeg har møtt verdens beste fyr. Møtt og møtt, kjent han i evigheter. Aldri sett han på denne måten før, men nå har jeg virkelig fått øyenene opp for å si det sånn..

Urk, jeg er litt full.. men måtte få det ut!! Håper jeg ser han snart igjen.. og nei jeg vet ikke om jeg får han ennå :( Men jeg skal gi et veldig godt forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_milla_*

Jeg har det på samme måten.. Fått øynene opp for en kompis, og er helt superbetatt. Heldigvis ser det ut til å være gjengjeldt!! Er så deilig følelse at jeg kan ikke beskrive det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte jeg også!!Hadde kjent en kompis i nesten 3 år før jeg oppdaget at jeg hadde følelser for han...inviterte han hjem til meg på middag og nå har vi vært kjærester i 2 måneder!!Det er en kjempedeilig følelse!!!!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fulleline -ts-

Jo det er faktisk ganske deilig ! :D Selv om det er litt jævlig også!

Især i denne fasen her..Hvor man ikke heeeelt vet hvor man har han.. Selv om det er mye som tyder på at dette kanskje er gjengjeldt!!!! Men kanskjen er der likevel :(

Uansett så har jeg fått min del av sånne svimlende romantiske episoder.. så synd at de skjer bare i fylla! (intill videre.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min kjæreste har kommet oss ut av vår "mellomfase" (For ett idiotisk navn og fase, egentlig. Hehe)

Og vi er nå ett par.

Livet er rett og slett fantastisk til tider!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fulleline (Ts)

Awwww! :rødme:

Så koselig! Gratulerer så mye!! Kan tenke meg livet er helt vidunderlig nå ja! :fnise:

Jeg sitter og manner meg opp til å prøve å få ting til å gå litt videre (ser han snart igjen- på fest (sukk). Må liksom få ting til å gå utenfor festinga. Men det er ikke så lett.

Det er en små komplisert situasjon (men ikke umulig uoverkommelig, vi er begge selvfølgelig helt single og frie). Men noen sosiale normer inni her som gjør at jeg risikerer litt ved å gjøre for mye for fort, vil helst ikke gjøre ting flaut mellom oss liksom! Og da blir jeg sikkert for flau til å feste med resten av de folka! Og da har jeg plutselig mistet mye.

Vi er altså festvenner.. og alltid vært det i alle år... så har ting liksom gått til at vi roter og koser på hver fest som er nå (men vi har ikke sex)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...