Gå til innhold

Trusetyv..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_stine_*
Skrevet

Jeg er ei jente som bor i et bofelleskap med to andre gutter. Siden rommet mitt er veldig lite bruker jeg å ha skittentøyskurven stående på badet. For ca. en uke siden oppdaget jeg at en god del av undertøyet mitt var borte når jeg skulle vaske klær. Jeg vasket likevel, og dagen etterpå oppdaget jeg at trusene mine var lagt på plass igjen. Jeg tenkte jo mitt, men lot være å si noe. Men nå har det skjedd igjen, halvparten av trusene mine er borte...!

Saken er at jeg tror jeg vet hvem av dem som gjør det. Han ene er en helt vanlig fyr virker det som, mens han andre er en asosial nerd som sjelden er ute av rommet. Regner med at det er han som er skyldig. Jeg vet ikke hvordan jeg skal stoppe ham da. SKal jeg bare si det til ham eller, og be han om å stoppe? Går utifra at han sniffer trusene på rommet sitt og runker. Det å si ifra er veldig pinlig, men alternativet er jo at han bare fortsetter. Det er jo veldig personlig det han får med seg, med kjønnslukten min og det hele. Er det noen som har vært utfor tilsvarende situasjon ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har vært utfor tilsvarende situasjon ?

Aldri.

Skrevet

spray trusene med insektspray før du legger dem ut som åte.

Skrevet

Har ikke vært ute for noe sånt nei :fnise:

Men et alternativ er jo at du kan samle trusene dine i en bærepose på rommet sånn at han ikke kan få tak i de ;)

Skrevet

:fnise:

Du kan jo la være å legge trusene i skittentøyskurven.

Skrevet

Du kan begynne å gå med manneboxere, eller bestemortruser. Da tenker jeg at trusene får ligge i fred!

Ellers så har Rema 1000 noen smale hvite firkantede skittentøyskurver med lokk (50-60kr) som sikkert passer inne i et hjørne på hybelen din. Størrelsen passer sikkert til ca en vask.

Skrevet

Prøv å legge igjen bremsespor i alle trusene dine, det er (nesten) garantert å bli kvitt fyren. I fall du skulle ha kommet ut for en av de som liker bremsespor: Flytt.

Skrevet
Jeg er ei jente som bor i et bofelleskap med to andre gutter. Siden rommet mitt er veldig lite bruker jeg å ha skittentøyskurven stående på badet. For ca. en uke siden oppdaget jeg at en god del av undertøyet mitt var borte når jeg skulle vaske klær. Jeg vasket likevel, og dagen etterpå oppdaget jeg at trusene mine var lagt på plass igjen. Jeg tenkte jo mitt, men lot være å si noe. Men nå har det skjedd igjen, halvparten av trusene mine er borte...!

Saken er at jeg tror jeg vet hvem av dem som gjør det. Han ene er en helt vanlig fyr virker det som, mens han andre er en asosial nerd som sjelden er ute av rommet. Regner med at det er han som er skyldig. Jeg vet ikke hvordan jeg skal stoppe ham da. SKal jeg bare si det til ham eller, og be han om å stoppe? Går utifra at han sniffer trusene på rommet sitt og runker. Det å si ifra er veldig pinlig, men alternativet er jo at han bare fortsetter. Det er jo veldig personlig det han får med seg, med kjønnslukten min og det hele. Er det noen som har vært utfor tilsvarende situasjon ?

Flytt! Hvis det er en i bofellesskapet som sniffer de møkkete trusene dine, hvem vet hva han kan finne på? Om du ikke er veldig 'attached' til de folka synes jeg du skal finne deg et nytt sted å bo, det er en markant grense å overtrede når noen rapper trusene dine, synes jeg. Du kan tenke deg at han ikke ville sagt neitakk til 'the real thing' og har allerede gått over grensen for hva som er normalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...