Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang opplevd at noen du har sovet i samme rom med har gjort noe morsomt i søvne?

Slik som jeg i natt i 4 tiden våknet av at min samboer kravlet ned mot enden av sengen og la seg oppå beina mine.

Jeg:"Hva driver du med??"

Han:"Du sa jeg skulle gå vekk"

Jeg:"Hva? Når sa jeg det?? Og hvorfor skulle jeg ha sagt det?"

Han kravler seg opp og legger seg på normal måte ijen og sier " På grunn av den puddingen"

Jeg" Hæ?"

Han: " På grunn av puddingen"

Jeg: "God natt"

Han:"god natt..."

Idag husket han ingenting :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha!!!

Jeg har nok ingen så gode selv, men jeg kan jo fortelle om en ei venninne opplevde:

Hun våknet av at han ristet febrislsk i henne. Da hun spurte hva som skjedde, ropte han bare VI KAN IKKE SOVE HER! VI MÅ VEKK! Da hun prøver å fortelle ham at han bare har drømt, skriker han JEG VISSTE DU KOM TIL Å SI DET!!!...og dytter henne ut av sengen...

Skrevet

:ler:

det er masse gøy og rart jeg har hørt i søvne.

Da jeg sov hos en venninne for ikke lenge siden, satte hun seg plutselig opp i sengen og tok hendene som om hun hadde et rat mellom dem, og sa "wroooooom" så la hun seg pent ned igjen og snorket videre :ler:

Selv har jeg gått på do ute i søvne og snakket og hørtes ut som jeg var på party har jeg blitt fotalt :)

:ler:

visst folk deler noen sånne ting som skjer i søvne, tror jeg dette blir en artig tråd :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

da jeg var ca 12 år drømte jeg at jeg hadde mange små skilpadder som kjæledyr. disse hadde jeg tatt bort i sengen min for å kose med dem, men så forsvant de!

jeg leitet etter dem, men fant ut at hvis jeg hadde SJAMPO ville dette gå fortere.. så jeg gikk inn i stuen til mamma..

meg: mamma, hvor er sjampoen?

mamma: hva skal du med den?

meg: ååå du skjønner ingenting! jeg mistet skilpaddene!!

mamma: jeg tror du drømmer..

meg: NEI! (da ble jeg veldig sint og skuffet over at noen kunne beskyllde meg for noe sånn) :eeeh:

Skrevet

Hehe,det er rart hva folk gjør :fnise:

En annen gang når vi lå og såv,så våknet jeg av at han sprang ut av sengen i full fart. Og jeg ble jo livredd,trodde det brannt eller noe :sjokkert:

Jeg spurte jo "Hva skjer??"

Da han kom til seg selv så fant han ut at han bare drømte:)

Vi hadde sett en C.S.I episode der en ble levende begravd i en kiste med masse maur i,så han hadde da drømt det samme :gjeiper: Men herregud så skremt jeg ble av det...

En annen gang gikk jeg på do midt på natten,så når jeg kom tilbake så sa han "Ta av deg skoene!!!!"

Haha,han såvna igjen rett etter på og jeg forsto ingenting :ler:

Når kommer jeg ikke på flere for øyeblikket :)

Gjest pinkbunni
Skrevet

Haha. Jeg har noen gode jeg også :) Både om meg selv og andre :)

Jeg og kjæresten min var på telttur en sommer, og han våknet om morningen etter solen var stått opp av at han lå delvis oppå meg, og presset meg inn i teltduken. Han skulle være snill å flytte seg, og når han gjorde det hadde jeg snudd meg rundt, strukket ut armene mot han og sagt "neeei, kom her du bisken min".

En kompis av meg fortalte at han gikk i søvne når han var liten, og en kveld hadde han stått opp, gått forbi foreldrene i stuen og inn på kjøkkenet, hentet en stol, tatt den med seg inn i boden der fryseboksen står, åpnet fryseboksen, tisset nedi den, lukket igjen fryseboksen, tatt med seg stolen inn igjen på kjøkkenet og gått å lagt seg igjen. Foreldrene hadde ikkje skjønt noe.. Og de var sånn passe fornøyd når de forsto hva som nettopp hadde skjedd :P

En annen kompis fortalte at han hadde vært på overnattings besøk hos en annen kompis sammen med en tredje kompis. Gutt nr 1 sover og han hater grøt. Gutt nr2 og 3 er våkne og ligger å snakker litt.

Gutt nr1: "Neeei, ikke mer grøt!"

Gutt nr 2 og 3 tenker at de skal ha det litt gøy: "JO! Du MÅ spise grøt. Det er tre tallerkner igjen, og du må spise ALT!"

Han fortsetter å "spise", og de fortsetter å "tvinge" i han grøt. Helt til han begynner å brekke seg i søvne og de får dårlig samvittighet og vekker han opp og forteller det.

:D

Skrevet

haha så masse bra!

Har en liten historie om fra da jeg var gravid. Jeg ble veldig fort lei som veldig mange andre gravide også blir.

jeg våknet midt på natten av et ganske fælt mareritt. sier til min kjære

jeg: pus? jeg drømte noe fælt.. :(

han: driter vel jeg i. jeg drømmer om nakne damer jeg! shhhh.

kunne ikke annet enn å le jeg. 2 sec etterpå snorket han videre hehe

Skrevet

Åh, jeg kom på noe jeg opplevde da jeg var liten!

Jeg var vel rundt fire år, og hadde nettopp fått nytt rom. Og det er jo litt skummelt. Så jeg hadde noen mareritt og var litt redd den første tiden.

En natt hadde jeg en skikkelig fæl drøm. Når jeg våkner, må jeg i tillegg på do, men jeg turte ikke gå alene. Doen lå ned en gang, men mamma sov på rommet ved siden av meg. Husker at jeg måtte manne meg opp i ihvertfall fem minutter før jeg turte å rive opp døre mi og løpe inn til henne.

Jeg dytter litt på henne, og sier at jeg vil ha henne med på do, for jeg var så redd. Hun var tydeligvis midt i en drøm, for svaret var "Nei det tør ikke jeg heller, du må gå alene. Men pass deg, for det er et troll ved siden av vasken. Du må vri av hodet på det! Vær forsiktig, for det biter!!!"

Jeg tror jeg la meg tissatrengt :ler:

Skrevet

:ler: Mange gode her!

Samboeren min var på jobbreise en helg for en stund siden, da inviterte jeg min beste venninne til å sove over hos meg den helgen, og vi sov i dobbeltsengen vår. Jeg hadde litt trøbbel med å sove så jeg lå og stirret litt i taket og tenkte på mitt da min bestevenninne plutselig reiser seg i sengen og skriker en lang ed av banneord før hun på slutten legger til "..og du er jævlig dårlig i sengen!!" før hun faller ned og sovner dypt igjen. Det tok meg vel 10 sekund før jeg lå og krøllet meg av latter i sengen og vekket selvsagt henne, som lurte på hva alt betydde for noe. Morningen etter spurte jeg om hun hadde drømt noe spesielt, hun var ikke sikker, men mente hun hadde drømt om ene eksn sin som hun datet for 10 år siden :ler:

En annen gang lå jeg og samboeren og sov fredelig, plutselig vekker han meg og hvisker lavt "ikke si en lyd, da finner de og tar oss..!!" og hver gang jeg sku si noe, så hyshet han bare på meg, jeg ble faktisk ganske redd, men innså fort at det bare var en drøm da han midt i en setning sovnet oppå armen min og snorket videre :ler:

Skrevet
jeg: pus? jeg drømte noe fælt.. :(

han: driter vel jeg i. jeg drømmer om nakne damer jeg! shhhh.

kunne ikke annet enn å le jeg. 2 sec etterpå snorket han videre hehe

:hoho:

Gjest LanaLane
Skrevet

det var skikkelig kaldt en natt og vi hadde sommerdyne. Kjæresten min sover som en stein uansett, men jeg våkna støtt og stadig av at jeg frøs.

Jeg: baby, kan du ikke holde rundt meg, det er så kaldt?

Han: nei det gidder jeg ikke for du er så jævla heslig!

Jeg ble fly fornærma men merka fort at han bare sov. Så jeg vekka han forsiktig, klagde litt og han sa "selvfølgelig skal jeg holde rundt beste jenta i verden!".

Snakk om å skifte mening :fnise:

Skrevet

Søstera mi hadde en periode når hun var liten der hun i søvne gikk og tisset diverse steder. Vi hadde en slik telefonbenk i gangen med lagringsplass under setet. Her kikk hun ofte på do. Tok opp setet og tisset oppi. Det morsomste var vel en kveld der hun satte seg til øverst i trappa for så å tisse ned, mens min far prøvde å vekke henne ved å rope fra bunnen av trappa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...