Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 30 år og har aldri farget håret, men vurderer å prøve noe nytt snart.

Bare lurer på noe praktisk: Jeg vil ikke inn i en ond sirkel hvor jeg farget hårer resten av livet, jeg tenker å bytte farge nå og så bytte tilbake til min naturlige når jeg er lei. Det jeg lurer på er bare om hvor lett det er for en frisør å finne tilbake til min naturlige hårfarge? Jeg har rødt hår, noe som er småsjeldent nok i seg selv, og i tillegg har vi rødhetter utrolig mange ulike nyanser. Sitter liksom med bilder i hodet av at jeg farger håret tilbake til rødt, også kommer etterveksten i en helt annen rødfarge, også blir det stress allikevel... vet ikke om dette er et vanlig problem for jeg har jo aldri farget før!

Og, ville dere som rødhette gått til lyst eller mørkt hår? Lindsay Lohan kler jo begge deler, for å si det sånn. Jeg har lys hud og sånt, men vet jeg tåler mørke farger generelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en tur til en flink frisør og forklart hva du ønsker. Kanskje en farge som vaskes ut etter en del vask hadde vært greit sånn at du vet at du kler det? :)

Skrevet

Da ser jeg for meg at den blir fort ganske småstygg når den begynner å bli utvasket? Har alltid 'sett ned på' folk med sjuskete hårfarger, siden jeg alltid har hatt min naturlige som da logisk nok aldri har hatt falminger eller ettervekster..

Det jeg lurer mest på er egentlig om det er vanlig å farge håret tilbake til sin vanlige farge uten problemer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...