Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har prøvd "Face Lift Powder og Activator" ?

Noen som har prøvd andre produkter fra NuSkin, som har noen formening om produktene?

Fortell alt dere vet :D

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Videoannonse
Annonse
Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne dagkremen. Den har solfaktor 15 i seg, noe som er veldig greit for å beskytte huden. :)

Har tidligere brukt også denne rensegelen, og denne toneren. Fornøyd med de også!

Ellers så kan jeg også anbefale dusjsåpa, som er kjempedrøy - varer i laang tid. Og denne fotkremen er også veldig god!

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med denne dagkremen. Den har solfaktor 15 i seg, noe som er veldig greit for å beskytte huden. :)

Har tidligere brukt også denne rensegelen, og denne toneren. Fornøyd med de også!

Ellers så kan jeg også anbefale dusjsåpa, som er kjempedrøy - varer i laang tid. Og denne fotkremen er også veldig god!

Tusen takk for svar :) Skal bestille noen produkter etterhvert, morsomt å prøve noe nytt :) Fikk tips om den maska hos tanta mi idag, faktisk. Hun sa at man virkelig følte seg bra etter å ha brukt den!

Er det mye parfyme i produktene? Jeg har litt sensitiv hud i ansiktet, skjønner du.

Gjest Solsikke
Skrevet

Vet ikke helt hvordan det er med parfyme i produktene, men har selv sensitiv hud og har ikke merket noen reaksjoner på produktene :-)

Skrevet
Vet ikke helt hvordan det er med parfyme i produktene, men har selv sensitiv hud og har ikke merket noen reaksjoner på produktene :-)

Det høres bra ut :) Takk igjen!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Tenkte jeg ville svare deg litt på spm dine!

Produktene til NU Skin er helt SUVERENE!! Det er de beste produktene (og de mest drøye) jeg noensinne har prøvd. Det er økologiske produkter og nøye forsket på. de fleste produktene er forsket på i flere år! Det er ikke fyllmasse i kremene og heller ikke mineraloljer, noe som ikke er bra for huden.

Det er "all of the good, none of the bad" ;) Har du hørt om Galvanic spa og ageloc?? Du må gjerne kontakte meg om det er noe du lurer på! :)

Skrevet

Mente jeg hadde svart i denne tråden, men okay.

Huden min liker ikke produktene til Nuskin og generelt synes jeg konseptet deres er helt på trynet. Jeg har vært i kontakt med flere hudpleiere som har vurdert å ta inn dette merke, men fordi de har blitt skremt av markedsføringene Nuskin damene driver med har det ikke blitt noe av. Synd, de kunne sikkert blitt mer anerkjent om de brukte en litt annen metode enn den de kjører nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke noe fornøyd med konseptet. Føler meg lurt etter å ha trodd at jeg gikk til en ekte hudpleier. Kom forbi en salong som rekalmerte med litt forskjellige behandlinger. Jeg var da ute etter å få lymfedrenasjebehandling i ansiktet for å rense opp litt. Jeg har aldri tatt dette før derfor viste jeg heller ikke hva jeg konkret skulle spørre om.

Lymfedrenasje hadde hun, sa hun. Regnet med at dette var en hudpleier. Først da jeg hadde lagt meg ned på benken og begynt å få behandling forsto jeg at noe var galt. Hun brukte en liten håndholdt sak som hun masserte meg med i ansikte. Flere typer kremer som hun masserte inn. Hun fortalte at jeg kunne kjøpe en sånn selv og behandle meg selv med. Så var praten i gang om de "flotte" NU skin produktene. Ble så sinna inni meg, men ville ikke si noe heller. Jeg bare jatta med. Jeg kunne til og med være med på en slik samling og få høre mer om konseptet. "Å så kult - NOT" tenkte jeg. Videre fortalte hun at "man trenger ikke å være hudpleier for å forhandle dette. Selv er jeg utdannet fotterapeut"!! ARG ARG!!! Her brukte altså jeg 5-600 kroner på noe jeg ikke var interessert i. Jeg ville ha seriøs og ordentlig hudpleierbehandling. I tillegg fikk jeg masse salgssvada på kjøpet.

Mulig det er jeg som var dum og naiv, men den massasjestav-saken var IKKE den lymfedrenasjen jeg spurte om! Aldri mer NU skin på meg!!

:kjefte:

• Liker 1
Skrevet

^ Hjelpes, skjønner godt at du da føler deg lurt... For å selge hudpleieprodukter bør man være hudpleier etter min mening. Galvanic Spa som du ble behandlet med eier jeg selv og det er et greit produkt, men noen lymfedrenasje er det ikke....

Skrevet

Hei!

Har prøvd shampo fra nuskin. Husker ikke navnet på den nå i farta, men det var en slags renseshampo som tok alle hårproduktrester. Ganske bra! Den lukta ikke spesielt godt, men siden den bare skulle brukes "en gang i blandt" så gikk det greit!

Tannkremen fra nuskin sies å være veldig bra, en skal få hvite og pene tenner vha denne. Så faktisk at tannlegen min solgte den (tannlegehuset).

Tror mange av produktene til Nuskin er gode, har bare ikke prøvd flere da jeg synes de er ganske dyre..

Skrevet

Tråden er ryddet. Se reglene.

Strix -mod-

• 1 måned senere...
Skrevet
Er det noen som har prøvd "Face Lift Powder og Activator" ?

Noen som har prøvd andre produkter fra NuSkin, som har noen formening om produktene?

Fortell alt dere vet :D

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Jeg har brukt produktene i en periode nå. Begynte med å kjøpe Galvanic Spa med tilhørende geleer, og har etterhvert som jeg har hatt mulighet til det suplert med fuktighetskremer, bodylotion, sjampo og balsam, tannkrem, renseserie og fuktighetsmaske.

Jeg har virkelig forelsket meg i alle disse produktene. De inneholder masse fukt, noe vi alle trenger.

Jeg kommer aldri til å bytte til et annet merke igjen. Har vært trofast til Clinic sine produkter i mange år, men Nu Skin produktene er fatisk mye bedre.

Var hos en hudpleier her om dagen, og hun var overrasket over hvor fin huden min var. Har vært mye utsatt for sol i Spania de 10 årene jeg bodde der, og huden har klart fått spor etter det.

Porene har blitt mindre, huden fastere og den ser godt fuktet ut, frisk og ren :-)

Skrevet

Jeg har brukt Nuskin siden nyttår og må si jeg er veldig fornøyd.

Jeg fikk renseserien i gave fra en venninne som er helt avhengig av produktene og jeg hadde mange ganger fortalt henne at jeg hadde helt gitt opp hudpleie produkter pga ingenting hjalp mot den festlige blankheten min i ansiktet... men etter jeg begynte med Nuskin er jeg ikke blank i ansiktet lenger. Hurra! :hoppe:

ps, den er dyr, men drøy, så da går det egentlig opp i opp :)

Gjest Gjest_katlina_*
Skrevet

Du som sier NuSkins produkter er økologiske, hvor har du det fra? Og hva legger du i begrepet økologisk?

• 3 uker senere...
Gjest joakim
Skrevet
Du som sier NuSkins produkter er økologiske, hvor har du det fra? Og hva legger du i begrepet økologisk?

Legg merke til at de ikke har alt av produkter, dette er fordi de selger kun de produktene de selv vet at er unike. Økologiske betyr at det ikke er brukt kjemiske fremstillinger, alt er fra naturlige mineraler osv. De er dyre, men unikt bra, og faktisk veldig billig hvis du sammenligner effekten den gir, og hva det ville kostet over disk.

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_kristin_*
Skrevet
Jeg er ikke noe fornøyd med konseptet. Føler meg lurt etter å ha trodd at jeg gikk til en ekte hudpleier. Kom forbi en salong som rekalmerte med litt forskjellige behandlinger. Jeg var da ute etter å få lymfedrenasjebehandling i ansiktet for å rense opp litt. Jeg har aldri tatt dette før derfor viste jeg heller ikke hva jeg konkret skulle spørre om.

Lymfedrenasje hadde hun, sa hun. Regnet med at dette var en hudpleier. Først da jeg hadde lagt meg ned på benken og begynt å få behandling forsto jeg at noe var galt. Hun brukte en liten håndholdt sak som hun masserte meg med i ansikte. Flere typer kremer som hun masserte inn. Hun fortalte at jeg kunne kjøpe en sånn selv og behandle meg selv med. Så var praten i gang om de "flotte" NU skin produktene. Ble så sinna inni meg, men ville ikke si noe heller. Jeg bare jatta med. Jeg kunne til og med være med på en slik samling og få høre mer om konseptet. "Å så kult - NOT" tenkte jeg. Videre fortalte hun at "man trenger ikke å være hudpleier for å forhandle dette. Selv er jeg utdannet fotterapeut"!! ARG ARG!!! Her brukte altså jeg 5-600 kroner på noe jeg ikke var interessert i. Jeg ville ha seriøs og ordentlig hudpleierbehandling. I tillegg fikk jeg masse salgssvada på kjøpet.

Mulig det er jeg som var dum og naiv, men den massasjestav-saken var IKKE den lymfedrenasjen jeg spurte om! Aldri mer NU skin på meg!!

:kjefte:

Hei! Du har blitt dårlig behandlet. Det er synd. Produktene ER fantastiske, konseptet likeså, men det hender jo det er noen som misforstår eller ikke har fått god nok opplæring. Å utgi seg for å være hudpleier eller bare å sette i gang med behandling uten av forventningene er avklart, er helt på trynet. Jeg har jobbet med Nuskin i flere år, og har svært mange kunder med sensitiv eller allergier hud som er superfornøyd. Har kanskje hatt 2-3 kunder som reagerer negativt, men vi er jo ulike, og generelt har vi mye høyere antall fornøyde kunder enn alle andre merker jeg vet om.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_charlotte_*
Skrevet

Jeg har brukt kosttilskuddet til nuskin i 4 mnd ca nå. Og merker stor forksjell på kroppen. Dette virker virkelig, har ikke vært syk siden. Var tidligere sterkt plaget med apotisk eksem. Har prøvd mange kremer og ingen ting så ut til å hjelpe på meg. Men nå går jeg på kosttilskuddet HER og bruker Denne håndkremen som du ser til høyre på linken.

Jeg hadde aldri trodd jeg kunne bli kvitt eksemen, men nå er den borte. Og jeg tror på at kroppen trenger pleie utenfra og likesåvel innenfra. Farmor sliter med psoriasis og hun skal prøve ut noen kremer nå, har hjulpet på fler med dette. Jeg har også testet ut tannkremen i en kort periode og ser resultater allerede, fått hvitere tenner. Så denne skal jeg fortsette med:)

Her er bloggen min med før og etterbilder fra tannkremen:

Bloggen min

• 6 måneder senere...
Skrevet

fantastisk hvordan noen trekker opp gamle tråder for å reklamere for seg selv og "tjene" penger...

Skrevet

fantastisk hvordan noen trekker opp gamle tråder for å reklamere for seg selv og "tjene" penger...

jopp og derfor det finnes Rapporter knapper ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...