J.K. Rowling Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Etter det siste svangerskapet er jeg ganske rund, riktignok på vei ned, men likevel.. Jeg trenger litt nytt til jul, men aner ikke hva som er pent. Jeg er lav, og har 15 kg for mye, magen er dessverre et problemområde. Hva slags topper kan jeg bruke? På forhånd tusen takk for ev. svar!
hufsa! Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Etter det siste svangerskapet er jeg ganske rund, riktignok på vei ned, men likevel.. Jeg trenger litt nytt til jul, men aner ikke hva som er pent. Jeg er lav, og har 15 kg for mye, magen er dessverre et problemområde. Hva slags topper kan jeg bruke? På forhånd tusen takk for ev. svar! Heia,jeg vil si mørk i fargen,må ha litt arm,sitte rundt brystet men som går ut rett ubder og som IKKE er lengre enn mitt på fua!!Jeg er sjøl stor oventil og har litt mage og beg toppen og være vid fra toppen og ned så ser jeg ut som ei tønne!!Og blir den for lang vil du se enda kortere ut.Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå