Gå til innhold

Tyder det på interesse?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest.morten
Skrevet

Har uoppfordret fått et bilde av ei på e-post etter å ha prata lenge på ei dateside.

Er livredd for å skremme ho bort så jeg sitter seriøst å har problemer med hva jeg skal skrive tilbake.

Noen som har forslag? Blir det tatt velimot å komentere utseendet, eller at hun ser smart ut?

Hvordang gå fram videre? spørre om å treffe ho?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det blir tatt vel i mot med noen hyggelige ord om utseendet! Noe annet er slibrigheter om å hoppe til køys og lign, det er gjerne ikke så pop.

Fortsett samtalen som før da vel! Og forslå et møte hvis du ønsker det. :)

Gjest Gjest.morten
Skrevet

Oppegående, søt, sjarmerende og intelligent dame. blir det for mye på engang?

Skrevet
Oppegående, søt, sjarmerende og intelligent dame. blir det for mye på engang?

djeezes; du kan ikke se på bilder om folk er oppegåendeeller intelligent. Søt, sjarmerende , jo. Men å si at en dame er søt eller sjarmerende betyr at hun er mindre pen, men har sine positive trekk.

og en ting til; hvorfor må folk drive å kommentere damers utseende?

Personlig hater jeg det. Jeg vet utmerkt godt at jeg er pen - trenger ikke at menn forteller meg det.

Det virker bare dumt. Aner ikke hva jeg skal si tilbake. Dessverre er det veldig få objektivt sett pene menn, så man kan jo sjelden være ærlig når man kommenterer tilbake. Altså bedre å unngå utseende-temaet, i all fall til man kjenner hverandre så godt at man vet hva den andre tåler.

Skrevet

Sender hun et bilde av seg selv til deg, vil hun jo ha en respons! hadde tatt det som et negativt tegn hvis du ikke hadde skrevet noe positivt om utseende!

(Til gjest før meg: det er bare å si takk:) )

Gjest Gjest.morten
Skrevet

Er ikke det jeg mente med det :( håper ikke det blir tolket sånn av henne. Søt og sjarmerende har jeg aldri ment å være mindre pen? Pen er hun.

pen,søt og sjarmerende har jeg tolket omtrent likt, nesten synonymer.

Trodde det var forventet en tilbakemelding når jeg plutselig får et pent ansikt tilsendt

Marihiha

håper det blir tolket positivt, var ikke ment negativt

Skrevet

Han jeg er gift med i dag, skrev tilbake til meg da jeg sendte bilde"oi, du var jo skikkelig pen".

Var helt grreit komplimang det

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

"For et flott bilde av deg!"

Det enkle er ofte det beste :)

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Ville også oppfattet "søt og sjarmerende" som pen......har fått høre det av og til, og jeg er nemlig ikke støgg.

Men skriv for all del ikke "det var et fint bilde"- slik noen menn sier. Det er sikkert ment til å være positivt, men høres jo ut som om de vurderer kvaliteten på selve bildet. :ler:

Gjest Hyggelig
Skrevet
djeezes; du kan ikke se på bilder om folk er oppegåendeeller intelligent. Søt, sjarmerende , jo. Men å si at en dame er søt eller sjarmerende betyr at hun er mindre pen, men har sine positive trekk.

og en ting til; hvorfor må folk drive å kommentere damers utseende?

Personlig hater jeg det. Jeg vet utmerkt godt at jeg er pen - trenger ikke at menn forteller meg det.

Det virker bare dumt. Aner ikke hva jeg skal si tilbake. Dessverre er det veldig få objektivt sett pene menn, så man kan jo sjelden være ærlig når man kommenterer tilbake. Altså bedre å unngå utseende-temaet, i all fall til man kjenner hverandre så godt at man vet hva den andre tåler.

Du var jo ekstremt hyggelig... De har jo pratet lenge sammen, så han kan da vite om hun er intelligent eller ikke.. Og SØT og SJARMERENDE betyr akkurat det. Det er vel og bra å ha god selvtillit altså, men du trenger ikke la det bli kvalmende...

Skrevet
Har uoppfordret fått et bilde av ei på e-post etter å ha prata lenge på ei dateside.

Er livredd for å skremme ho bort så jeg sitter seriøst å har problemer med hva jeg skal skrive tilbake.

Noen som har forslag? Blir det tatt velimot å komentere utseendet, eller at hun ser smart ut?

Hvordang gå fram videre? spørre om å treffe ho?

om du har fått bilde..betyr det at hun vil mer..trust me.

Lykke til""

Gjest Gjest.morten
Skrevet

jepp, fikk takk for komplimentene :)

hvordan gå frem videre?

Skrevet

hvordan gå frem videre?

Er du helt grønn med damer?

Skrevet

hvordan gå frem videre?

Hva med å sende henne et bilde? Vet ikke om dere har kontakt via msn, men der er det jo mulighet for cam. Syns også at du ikke skal drøye'n alt for lenge med å møtes heller..

Gjest Gjest.morten
Skrevet

Ja, er helt grønn når det gjelder damer og ja hun har sett bilder av meg i profilen så det er liten vits i å sende noen.

Skrevet
Ja, er helt grønn når det gjelder damer og ja hun har sett bilder av meg i profilen så det er liten vits i å sende noen.

Det er faktisk litt vits å sende bilder.. Blir litt mer personlig når man får det tilsendt enn når man kan se på det ved å klikke på en profil.. Bare send et annet bilde enn det/de du har i profilen.. ;) Og når det kommer til bilder så syns jeg ikke det kan bli for mye..

Skrevet
hvorfor må folk drive å kommentere damers utseende?

Og hvorfor må vi jenter kommentere en manns utseende? Flott for deg at du syns du er fantastisk pen "gjest" og aldri vil trenge at noen forteller deg at du syns du ser bra u. Men det er ikke til å stikke under en stol at alle mennesker syns det er OK med et kompliment nå og da, selv om man holder på å eksplodere av selvtillit slik du tydeligvis gjør.

Når en dame uoppfordret sender et bra bilde av seg selv, så ønsker hu nok gjerne en tilbakemelding på at mottaker likte det han så.

Gi et fint og enkelt kompliment i forhold til bildet, og vis kanskje interesse i henne som person? :)

Gjest gjest.morten
Skrevet

Har desverre ikke flere bilder på pc, ingen vits i å sende bilder som allerede viser det samme som står i profilen, men litt forskjellig vinkel.

Fikk positiv respons på komplimentet så det gikk igjennom det, fikk et tilbakefaktisk :)

Trodde alle jenter likte positive komentarer om utseendet jeg? Forslag til hva jeg kan si på daten? komplimenter etc.?

Skrevet
Trodde alle jenter likte positive komentarer om utseendet jeg? Forslag til hva jeg kan si på daten? komplimenter etc.?

Det største komplimentet jeg får, er når et mannfolk viser en genuin interesse i meg som person.

Skrevet

Jeg gav sååå mange komplimenter til min kjæreste. Syntes han var verdens flotteste mann. Men da jeg sa det samme om HAN til andre menn som prøvde seg på meg gjorde kjæresten min det slutt!

Så det å gi komplimanter eller si noe pent kan få konsekvenser. Jeg bare nevner det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...