Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Mange boligkjøpere sitter på gjerdet og venter på at prisene skal gå ned...og det vil de sannsnynligvis gjøre fra nyttår av! Da må mange selge boligene sine, til en lavere pris! Hva med nå i november, er det høysesong for kjøp av boliger? Ka tru dokke?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 November i år tror jeg ikke er høysesong for boligkjøp, gitt.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 November i år tror jeg ikke er høysesong for boligkjøp, gitt. Jeg tror folk vil begynne å handel boliger til våren og sommeren, for da vil prisene falle drastisk.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg tror folk vil begynne å handel boliger til våren og sommeren, for da vil prisene falle drastisk. Hvis alle begynner å handle bolig til våren og sommeren vil jo ikke prisene falle da... Er jo mer naturlig at de faller når ingen kjøper..
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Tror at ingen vil kjøpe nå og fram mot sommeren, så det kan bli lave priser etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå