Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg skal kjøpe meg øyenskygger fra id. Så dere som har de her farvene : Sex kitten, vanilla sugar, queen tiffany og well rested, kan dere beskrive de? Har dere andre forslag til fine farver i brun, bronsje, champange farver og en basefarve, fortell..
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg skal kjøpe meg øyenskygger fra id. Så dere som har de her farvene : Sex kitten, vanilla sugar, queen tiffany og well rested, kan dere beskrive de? Har dere andre forslag til fine farver i brun, bronsje, champange farver og en basefarve, fortell.. Jeg har well rested. Den er jeg kjempefornøyd med, gir et lyst naturlig og usminket preg. Veldig grei å friske opp med når man egentlig er kjempetrøtt. Jeg har også soul, den bruker jeg øverst ved brynene og sånt, for den er helt lys.
hufsa! Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Hei,av brune liker jeg Faux mink og Java veldig godt.Førstnevnte mørk sjokolade og den andre enn del lysere,ganske matte.
laperla Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 (endret) Jeg skal kjøpe meg øyenskygger fra id. Så dere som har de her farvene : Sex kitten, vanilla sugar, queen tiffany og well rested, kan dere beskrive de? Har dere andre forslag til fine farver i brun, bronsje, champange farver og en basefarve, fortell.. Hei:) Well rested er kan vel brukes som en base. Lys og fin farge. Kan også brukes alene. Sex kitten er en bronzefarget med glimmer i. Den er ikke heldekkende i fargen. Kjenner ikke til de andre nyansene du nevner, har bare sett de på ulike fargekart på nettet, f.eks. på bareescentuals.com Ellers har jeg mange favoritter som Wearable brown kit'et (Meet the browns) #light er en lys brun farge som brukes alene eller som base for de to andre nyansene. #medium er en litt mørkere brun farge, og #dark er da den mørkeste nyansen i den serien. Egentlig trodde jeg at fargene var mørkere, men ingen fare. Kjempe fine til blå øyne. Disse er øyeskygger. Java er en lys brun, litt transparent farge. Øyeskygge. Fashionista er egentlig en eyeliner, men kan brukes som øyeskygge. Det er en fin, mørk brun nyanse. Matt. Bark er også en eyeliner, men er knall som øyeskygge. Også en mørk brun farge. Matt. Coffee bean er en ikke så mørk som Fashionista og Bark, og den har litt glimmer i seg. Den har også litt rødtone i seg. Også egentlig en eyeliner. Faux mink også en brun nyanse, kan minne om Coffe bean, men er en tanke lysere i fargen. Men uten glimmer. Øyeskygge. Jaja, ble litt rotete, men håper det er noe til hjelp. Endret 16. november 2008 av laperla
Rosenrød Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg har queen tiffany, denne er en kald bronsefarge som er kjempefin til blå øyne.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Går det greit å bruke vanlige øyenskygge pensler til å legge id sine øyenskygger, eller må jeg innvestere i nye pensler fra id?
Rosenrød Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Jeg bruker vanlige pensler i alle fall. Går fint det!
laperla Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Går det greit å bruke vanlige øyenskygge pensler til å legge id sine øyenskygger, eller må jeg innvestere i nye pensler fra id? Jeg prøvde med mine pensler fra Body shop, men syns ikke det ble så jevnt og pent. Kjøpte derfor nye pensler fra ID på Ebay. Ble ikke allverdens det. Vet ikke om det var nødvendig, men syns resultatet blir bedre. Kjøpte en Wet/dry eyeshadow pensel og en Contour shadow pensel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå