Gjest Trampe Skrevet 16. juni 2003 #1 Skrevet 16. juni 2003 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med noter til Disney sangen A Whole new world?? Eller From this moment ? Og teksten til Ave Maria? På forhånd tusen takk :D
silja Skrevet 16. juni 2003 #2 Skrevet 16. juni 2003 og er det noen som kan hjelpe meg m tekst&tone til "bryllaupssong" av rune larsen eller no sånt (eller var det jan honningsvåg?)
smile Skrevet 16. juni 2003 #3 Skrevet 16. juni 2003 og er det noen som kan hjelpe meg m tekst&tone til "bryllaupssong" av rune larsen eller no sånt (eller var det jan honningsvåg?) Hvis det er den som er noe som det her: "No skal mann og kvinne møtas, bryta opp frå kvar sin heim" så tror jeg du kan bestille den på normisjonens notebank i staffelsgt i Oslo. Tror ikke det er så dyrt.
tuji Skrevet 17. juni 2003 #4 Skrevet 17. juni 2003 Gå inn på www.sheetmusicplus.com. Der har de alt mulig. Jeg har bestilt noter her flere ganger, og er fornøyd.
hallingbrud Skrevet 17. juni 2003 #5 Skrevet 17. juni 2003 De har godt utvalg i noter på schlagerforlaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå