tommygutten Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Har jeg noen med meg når jeg sier at Guro er noe av det flotteste kvinnemennesket som finnes? Hun gjør meg helt gele i knea og litt hardere andre steder. En nydelig gudinne! Hva mener dere?
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg synes hun er veldig pen og har utstråling. Men jeg er jente og heterofil. Hun må jo være drømmedama for mange menn når hun i tillegg er (var?) sportskommentator og kan en del om sport..
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Asså jeg mener sportskommentator som i at hun snakker om sporten på tv2 Ikke at hun kommenterer fotballkamper og sånt...
tommygutten Skrevet 15. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg synes hun er veldig pen og har utstråling. Men jeg er jente og heterofil. Hun må jo være drømmedama for mange menn når hun i tillegg er (var?) sportskommentator og kan en del om sport.. Sporten er likegyldig for meg, men jenta er bare helt skjønn! Hun gjør noe med en. Vakker som en vårdag og sexy som bare f.....n. Drømme ofte om henne ja..
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Selv om jeg er kvinne så kan jeg blir helt fasinert av vakre og sensuelle kvinner. Guro er etter min smak ingen skjønnhet. Ansiktstrekkene er ikke det jeg vil karakterisere som vakre. Normalt pen. Om hun hadde hatt helt kort hår så tror jeg appellen til mange menn hadde sunket litt.....bare synser. Blondine er ikke synonymt med vakker,for min del. En som jeg derimot synes er vakker er hun som er sammen med Ailo Gaup,husker ikke navnet. Få kvinner er så vakker som hun. Kort eller langt hår,hun har nydelige trekk og flott kropp. Hun hadde jeg definitivt drømt om om jeg var mann for en dag
tommygutten Skrevet 15. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2008 Selv om jeg er kvinne så kan jeg blir helt fasinert av vakre og sensuelle kvinner. Guro er etter min smak ingen skjønnhet. Ansiktstrekkene er ikke det jeg vil karakterisere som vakre. Normalt pen. Om hun hadde hatt helt kort hår så tror jeg appellen til mange menn hadde sunket litt.....bare synser. Blondine er ikke synonymt med vakker,for min del. En som jeg derimot synes er vakker er hun som er sammen med Ailo Gaup,husker ikke navnet. Få kvinner er så vakker som hun. Kort eller langt hår,hun har nydelige trekk og flott kropp. Hun hadde jeg definitivt drømt om om jeg var mann for en dag Forstår hva du sier og det kan vel ha noe med saken å gjøre at jeg elsker blondiner, dog med visse forbehold. Guro har alt det en vakker jente skal ha. Hun er vel bare lekker og har en skjønn kropp, spør du meg. Likevel forstår jeg hva du mener. Brunetter kan selvfølgelig være like nydelige. Alt kvinnelig er flott i mine øyne!! Klem fra meg
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Forstår hva du sier og det kan vel ha noe med saken å gjøre at jeg elsker blondiner, dog med visse forbehold. Guro har alt det en vakker jente skal ha. Hun er vel bare lekker og har en skjønn kropp, spør du meg. Likevel forstår jeg hva du mener. Brunetter kan selvfølgelig være like nydelige. Alt kvinnelig er flott i mine øyne!! Klem fra meg Kos deg med Guro du Selv har jeg langt rødt hår og merker godt at hårfarge har mye å si for endel menn. Jeg har ikke tenkt å farge håret mitt,for å si det sånn :gjeiper: Bra ikke alle menn er som deg da. Da hadde det ikke vært noen igjen til meg :gjeiper:
Gjest Gutt27 Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Hun er klart "over snittet", men ikke så veldig mye mer enn det for min del..
tommygutten Skrevet 15. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2008 Kos deg med Guro du Selv har jeg langt rødt hår og merker godt at hårfarge har mye å si for endel menn. Jeg har ikke tenkt å farge håret mitt,for å si det sånn :gjeiper: Bra ikke alle menn er som deg da. Da hadde det ikke vært noen igjen til meg :gjeiper: Ta det helt rolig, jenta mi. Du er selvfølgelig flott du også. Helt klart!!! Rødt hår skjemmer ingen. Jeg liker deg allerrede. :-)
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 Ta det helt rolig, jenta mi. Du er selvfølgelig flott du også. Helt klart!!! Rødt hår skjemmer ingen. Jeg liker deg allerrede. :-) skal se etter deg i kveld
tommygutten Skrevet 15. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2008 skal se etter deg i kveld Vet du, nå ble jeg veldig opphisset. Hvor er du, min skjønnhet?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #12 Skrevet 15. november 2008 Vet du, nå ble jeg veldig opphisset. Hvor er du, min skjønnhet? I norges minst beskjedne by. Du bor nok i feil by
:-) anna Skrevet 15. november 2008 #13 Skrevet 15. november 2008 Jeg har studert sammen med henne en gang i tiden. Hun er veldig pen og sjarmerende. Men også veldig hyggelig.
Omega Skrevet 15. november 2008 #14 Skrevet 15. november 2008 Faktisk har jeg nesten alltid tenkt at hun er ganske skjev i trynet, de gangene jeg ser henne på skjermen. Har sett noen ganske tydelige bilder av henne i Se og Hør (host), og nei, hun er nok ikke pen og langt ifra nydelig. Ganske ordinær med noen trekk jeg ikke vil karakterisere som pene. Hun andre lyshåra kvinnelige nyhetsoppleseren ser derimot ut til å være pen, men bruker for mye sminke. Han blonde dyren de har, Jon et eller annet, er ganske merkelig i utseendet. Men det var ikke bedre før i tiden, med Davy Wathne.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #15 Skrevet 16. november 2008 Hun har "trøtte", små øyne, smale lepper og for markert kjeveparti. Synes hun er ganske middelmådig.
Gjest men Skrevet 16. november 2008 #16 Skrevet 16. november 2008 Synes det er smakløst å diskutere hennes utseende på seksualitetsforumet.
Transe Skrevet 16. november 2008 #17 Skrevet 16. november 2008 Hun er da ganske så søt og har en fin stemme. Men det er ikke nok til at jeg orker å se på sport.
Trampe Skrevet 16. november 2008 #18 Skrevet 16. november 2008 Tråden er ryddet. Reglene Trampe -mod-
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #19 Skrevet 16. november 2008 Har jeg noen med meg når jeg sier at Guro er noe av det flotteste kvinnemennesket som finnes? Hun gjør meg helt gele i knea og litt hardere andre steder. En nydelig gudinne! Hva mener dere? Tja...jeg ville nå sagt at det er drastisk å opprett profil som "mann" for å skryte av seg selv på et nettforum.
Gjest Gurosa Skrevet 16. november 2008 #20 Skrevet 16. november 2008 Hun har "trøtte", små øyne, smale lepper og for markert kjeveparti. Synes hun er ganske middelmådig. Som jeg skulle ha sagt det selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå