Gjest Beauty Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 hei. hva betalte dere for forlovelsesringene deres? hva er dyrt og hva er billig? hva står det inni deres?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 hei. hva betalte dere for forlovelsesringene deres? hva er dyrt og hva er billig? hva står det inni deres? 1600.- i egypt. (for begge:-) Nydelige ringer! Min + navnet til den andre. Så i norge før vi reiste,det var alt fra 4000.- 10000.-
Anglofil Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg betalte rundt 2600 kr for min ring her i Norge, min kjære rundt 1600 kr for sin. Vi har ikke gravert inn noe, skal gjøre det, har bare ikke fått tid til det, men det skal stå: "Mitt navn + navnet til min kjære, 'Marry Me' (grunnet litt spesielle omstendigheter da det skjedde), samt datoen. Mvh Yvonne Endret 15. november 2008 av Yvonne
Gjest Traddisen Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 To eller tre månedslønner er vel tradisjonen?
AnetteR Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Min ring kostet ca 20 000 kroner (fant jeg ut i ettertid). Han brukte ikke forlovelsesring. Bryllupsringene våre kostet vel ca 12 000 totalt, siden jeg har diamanter i min. Forlovelsesringen min har jeg ikke inngravert. Bryllupsringene våre har standardteksten "Din xxx, dato, årstall" Det er vel ingenting som er normalt eller ikke. Følgende varianter er jeg vant med; - Jenta bruker enstens diamantring, gutten gifteringen eller ingenting. - Begge bruker gifteringen. - Ingen bruker noe.
Anglofil Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 (endret) Vel, da er vi kanskje litt utradisjonelle vi da, for begge skal ha både forlovelses- og gifteringer. Det vil si, jeg har en forlovelsesring i hvitt gull med diamant, han har en helt vanlig 'plain' ring i hvitt gull. Når vi gifter oss skal vi begge ha gullringer, det er vi enige om. Men men, hvorfor skal man måtte gjøre som alle? Personlig er jeg veldig glad for at han ønsket ring, for her er det slik at jeg har kjøpt min, og han har kjøpt sin (av økonomiske grunner, jeg har bedre råd og kan derfor kjøpe noe dyrere ring enn han). Mvh Yvonne Endret 15. november 2008 av Yvonne
Gjest fiak Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 To eller tre månedslønner er vel tradisjonen? tuller du?
Gjest Pupsilure Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Billige forlovelsesringer koster fra ca 1200, for noen som er helt greie. F.eks disse . Og du kan få dem ganske dyre hvis du vil ha diamanter i.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Min kostet rundt 6000 og hans ca 3000. Min har diamant. (Masse penger for to studenter!) Han kjøpte fen til meg før han fridde. Så kjøpte jeg en til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå