Gjest Talula Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Tenkte jeg skulle forsøke en ny hudpleieserie for ansiktet, og vil gjerne ha tips for hva som kan passe meg.. Jeg har hud som er uren i t-sonen, også litt uren i kinn og tinning, får kviser og sorte prikker der. Huden er også tørr, særlig i kinnene. Jeg har brukt produkter fra Vichy og Avene, de fungerer greit nok, men klarer ikke å hindre kviser godt nok synes jeg. (Jeg har brukt produkter for blandet hud, ikke prøvd produkter i de seriene for fet/uren hud da. Har vurdert Normaderm fra Vichy, men ikke prøvd, redd for at det kanskje blir for uttørrende..) Så hvis noen har noen gode ideer/erfaringer, blir jeg veldig glad
mari4ever Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Tenkte jeg skulle forsøke en ny hudpleieserie for ansiktet, og vil gjerne ha tips for hva som kan passe meg.. Jeg har hud som er uren i t-sonen, også litt uren i kinn og tinning, får kviser og sorte prikker der. Huden er også tørr, særlig i kinnene. Jeg har brukt produkter fra Vichy og Avene, de fungerer greit nok, men klarer ikke å hindre kviser godt nok synes jeg. (Jeg har brukt produkter for blandet hud, ikke prøvd produkter i de seriene for fet/uren hud da. Har vurdert Normaderm fra Vichy, men ikke prøvd, redd for at det kanskje blir for uttørrende..) Så hvis noen har noen gode ideer/erfaringer, blir jeg veldig glad Lurer også på dette spørsmålet. nettop fordi jeg har prøvd en gele som jeg veddet på at huden min ville tørke ut av. hudpleieren mente det absolutt ikke ville det. Special cleansing gel fra dermalogica og ellers andre rensegeler har nettop tørket min hud ut litt. Rosenrød: Hvis du huden din ikke er fet i t-zonen så råder jeg deg ikke bruke Normaderm siden denne er for disse med mye problemer med kviser og fet hud, og siden du har tørr hud i kinnene, vil jeg nesten si helt sikkert at din hud vil være for sterk.
venus_ Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Rosenrød: Anbefaler deg å prøve produkter fra hudpleiesalonger og ikke apotek. Bestill deg en time hos hudpleier så anbefaler hun produkt som passer din hud. Dette blir kanskje litt dyrt, men når du trenger påfyll av produktene kan du kjøpe de billig på ebay eller strawberrynet. Mari4ever: Har også merket at en av dermalogica sine renser har tørket ut huden min litt mer enn andre. Anbefaler deg å prøve Decleor cleansing milk. Den tørker ikke ut i det hele tatt på meg.
Gjest puppa Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Jeg synes Md formulations sin facial cleaner for sensitiv hud fungerer veldig bra, og den holder lenge også! Av fuktighetskrem bruker jeg en fra Clinique som er ganske bra også.
Gjest Talula Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Takk for tips, har planer om å gå til hudpleier og få råd der.Har prøvd litt forskjellige hudpleieserier, men finner ingenting som passer helt, så tenker jeg kanskje burde gjøre det. Tenkte jeg bare skulle forhøre meg litt her først. Noen som vet om noen flinke hudpleiere i Oslo sentrum? Rosenrød? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Jeg hadde samme problem som deg og har nå fått nesen helt fin hud. Jeg bruker nå rens fra MD og ansiktsvann og fuktighetskrem fra Matis. Funker kjempebra! Begge deler fås kjøpt hos hudpleier
mari4ever Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Rosenrød: Anbefaler deg å prøve produkter fra hudpleiesalonger og ikke apotek. Bestill deg en time hos hudpleier så anbefaler hun produkt som passer din hud. Dette blir kanskje litt dyrt, men når du trenger påfyll av produktene kan du kjøpe de billig på ebay eller strawberrynet. Mari4ever: Har også merket at en av dermalogica sine renser har tørket ut huden min litt mer enn andre. Anbefaler deg å prøve Decleor cleansing milk. Den tørker ikke ut i det hele tatt på meg. flott! Takk for bra tips:) vurdert noe fra Declèor lenge nå
venus_ Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 (endret) Rosenrød? :klø: Hehe, så bare at hun over meg hadde skrevet det jeg, så gikk ut i fra at det var nicket ditt Hudpleieklinikken som ligger i Majorstukrysset skal være bra. Husker ikke hva den heter.. Endret 16. november 2008 av venus_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå