Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Nå nærmer eksamen seg, og jeg må begynne med lange dager på lesesalen. Men jeg lurer på hvordan dere gjør dette med mat.. Spiser frokost før jeg drar, så et par brødmåltider utpå dagen. Men jeg må jo ha middag på skolen også. Slanker meg, så kan ikke spise det som blir servert i kantina, da dette ofte er kaloririkt og jeg ikke har oversikt. Hva spiser dere til middag (medbragt) når dere er på skolen fra tidlig morgen til sent på kveld?
Saeria Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Hva med å ta med salater i ulike varianter, med og uten pasta eller potet? Omelett kan være godt. Du kan jo ha et stykke hjemmebakt focaccia til? Andre forslag: Rester av hjemmelagd lasagne, wraps med fyll (gjerne vegetarisk med bønnestuing i stedet for kjøttdeig), gryterett, lapskaus, hjemmelagd burger, stekt ris med grønnsaker og litt kjøtt, rester av en chili con carne, strimlet svinekjøtt med ratatouille, ovnsbakte grønnsaker med tilbehør, salat med et stykke fisk og sitronbåter eller noe annet godt ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå