Gå til innhold

Kreft -luer, skaut, hodeplagg, parykk

Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

Jeg mister håret - det faller av i store dotter akkurat som jeg har sett på film. Jeg er kjempesår på akkurat dette og ønsker tips hvor jeg kan få kjøpt kule hodeplagg. Har anskaffet en parykk, men kan jo ikke bruke den hele tiden. Får dekket en del fra Nav,men jeg trenger noen tips om hvor jeg kan få tak i kule ting. Evt hvis noen kan fancy måter å knytte skaut på-tipsmeg vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, og hva som er aktuelt for deg, men noen alternativer er jo enten skaut; slik som dette eller dette. Eller en baggy lue, passer kanskje hvis du er litt yngre. Da tenker jeg på noe sånn som dette.

denne hjemmesiden kan du jo hente litt inspirasjon. Tror det er en butikk i USA som spesialiserer seg på det.

Håper det kunne være noe til hjelp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du noen som kan strikke da? Du for eksempel? Får jo masse kule luer på den måten.

Og forresten, de Kari Traa-luene detvar snakk om her, får man kjøpt på apoteket. Apotek 1 ihvertfall. Finnes i både litt lang og slækk lue,og en sånn tubelue. Flere fine farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og forresten, de Kari Traa-luene detvar snakk om her, får man kjøpt på apoteket. Apotek 1 ihvertfall. Finnes i både litt lang og slækk lue,og en sånn tubelue. Flere fine farger.

Og så støtter man jo en god sak om man kjøper av disse luene eller pannebåndene. Ungdomsgruppen i kreftforeningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...