Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av en god hårspray som faktisk duger??har prøvd en del, men ingen som holder mer enn 1-2 timer.. jeg så en test av hårspray på forsiden til kvinneguiden, men den som kom på 2.plass er faktisk den jeg bruker nå, og det er den verste hårsprayen jeg noen gang har prøvd! fungerer ikke i det hele tatt, kan spraye på halve flasken, men etter en halvtime så er det som om jeg ikke har hatt på spray i det hele tatt...vil ha en med god hold og volum..forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig avhengig av hårspray og bruker det hver dag, akkurat nå har jeg kjøpt tigi Bed Head Biggie, det er en sterk hårspray som er veldig holdbar. Den kommer jeg garantert til å kjøpe igjen. Eneste som er negativt med den, er at det legger seg ett tykt lag med hårspray på hele baderommet, noe jeg ikke har merket med andre hårsprayer.

Ellers har jeg brukt Paul Mitchell sin hårspray som jeg også synes er veldig bra.

:)

Skrevet

Matrix Vavoom Extra full freezing spray er min favoritt.

Håret holder på volumet og ligger der det skal ligge, dvs. der jeg vil det skal ligge.

Dessuten lukter den veldig godt.

Skrevet

Jeg har akkuratt kjøpt Bed Head Hard Head, etter å ha lånt den av en venninne på flere vorspiel. Jeg har typisk fint nordisk hår som lett blir flatt. Synes den er en av de bedre jeg har prøvd og koster ca 150kr i frisørsalong. Kan også bestilles på nettet, men etter de nye reglene for flyfrakt så kan den ikke sendes på fly dessverre. Og da tar det jo litt tid...

Skrevet
Noen som vet av en god hårspray som faktisk duger??har prøvd en del, men ingen som holder mer enn 1-2 timer.. jeg så en test av hårspray på forsiden til kvinneguiden, men den som kom på 2.plass er faktisk den jeg bruker nå, og det er den verste hårsprayen jeg noen gang har prøvd! fungerer ikke i det hele tatt, kan spraye på halve flasken, men etter en halvtime så er det som om jeg ikke har hatt på spray i det hele tatt...vil ha en med god hold og volum..forslag??

Jeg er avhengig av joico ice finisher hairspray. Koster 210 kr hos frisør, men er ofte på tilbud hos AB-klipp. En flaske holder veldig lenge da.

Skrevet

Jeg får prøve meg litt frem, håper bare jeg finner en jeg liker..lei av ubrukbare sprayer nå :)

Skrevet
Kan også bestilles på nettet, men etter de nye reglene for flyfrakt så kan den ikke sendes på fly dessverre. Og da tar det jo litt tid...

:klø: Kva vil dette seie?

Gjest SweeT July
Skrevet

Jeg bruker selv L'oreal Elnett. Personlig synes jeg den er veldig bra, men jeg bruker også et annet produkt utenom som heter Dust it, pga at jeg har så flatt hår. :)

Men hårsprayen til L'oreal er enkel å børste ut, og etterlater seg ingen spor i håret, noe som mange andre sprayer gjør.

Det varierer mye i fra spray til spray for hva som passer til den enkeltes hår type..

Skrevet
:klø: Kva vil dette seie?

Den må vel sendes med båt, og da tar det mye lenger tid før du får den i posten.

skjønner ikke hvorfor den ikke kan sendes med fly men. Det er jo ikke håndbagasje.

Gjest Gjest_Varsia_*
Skrevet
Den må vel sendes med båt, og da tar det mye lenger tid før du får den i posten.

skjønner ikke hvorfor den ikke kan sendes med fly men. Det er jo ikke håndbagasje.

Det er vel fordi gass og trykk er en dårlig kombinasjon?

Skrevet
Det er vel fordi gass og trykk er en dårlig kombinasjon?

Men hvis det tidligere er sendt med fly, så er det jo ikke noe annerledes nå. Jeg har da med hårsprayen min på ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...