Gå til innhold

Virtuell utroskap endte i skilsmisse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest - nina*
Skrevet

Hæ?? Seriøst?? Nei... ikke utroskap.. det er jo bare et spill!!!

Skrevet

Poenget er vel ikke "om det er utroskap", men hvem det er utroskap for? Om de gifta seg der inne, skjønner jeg godt at hun reagerer på sex der inne.

Skrevet

Jeg vet ikke mye om second life, men det er jo noe som heter emosjonelt utroskap, utroskap trenger ikke være bare fysisk.

Skrevet

Når de fant hverandre der inne og giftet seg der inne, så er det vel utroskap at han har seg der inne.

Gjest Gjest - nina*
Skrevet

Hallo damer!!!!!!!!!!!!

Vist dere mener det han har gjort her,er utroskap...

Så har dere ikke opplevd skikkelig utroskap!!!!!!!!!!

Jeg har opplevd at eks mannen min har vært utro mot meg.. fysisk kontakt med en annen dame!!!!!

Det sårer 100 ganger mer en " utroskap på spill"

Skrevet

Uansett så håper jeg de tester seg for datavirus og teleHIV. :skratte:

Skrevet
Hallo damer!!!!!!!!!!!!

Jeg har opplevd at eks mannen min har vært utro mot meg.. fysisk kontakt med en annen dame!!!!!

Dette kommer vel an på øynene som ser det da. Det virker som dette paret hadde et litt spesielt forhold til virtuelle spill, og jeg kan se at dette var å opprette som utroskap i hennes øyne. Selv ville jeg aldri brydd meg om dette, men så lever jeg heller ikke livet mitt gjennom livespill.

Skrevet

Hahaha :skratte:

Skrevet

:ler:

Skrevet
Hallo damer!!!!!!!!!!!!

...jeg blir alltid like overrasket over folk som oppriktig tror at hele verden burde føle og tenke det de gjør...

Skrevet (endret)
Hallo damer!!!!!!!!!!!!

Hei du din bedreviter!

Har selv opplevd utroskap. Har tilmed sett en ex i senga med ei annen jente. Men det finnes mange måter å være utro på. Og for dette paret var nok dette en måte. Har selv opplevd at min kjæreste (nå ex) drev og søkte andre damer på nettsjekkingsteder, utga seg for å være singel og bytta telefonnummer med de og tilbød seg å besøke de og ringe de. DET ser jeg på som utroskap, selv om noe fysisk ikke hadde hendt - enda. Og det ble slutt pga det. Slikt er ikke akseptabelt. Hva tror du han mannen som spilte det der med hun dama, ville gjort om han møtte henne. :roll:

Endret av Tanita
Skrevet
[...] Hva tror du han mannen som spilte det der med hun dama, ville gjort om han møtte henne. :roll:

Sikkert løpt for livet, når han innså at "jenta" var en 187cm og 200kg hårete sasquatch, av en øldunstende, uføretrygda bryggesjauer, med gulflekket årgangstruse...

Skrevet (endret)

Jaja ...

Da er jeg gift med en morder jeg da, siden han spiller Splinter Cell og myrder en haug med folk :roll:

Endret av Knøttet
Skrevet
Sikkert løpt for livet, når han innså at "jenta" var en 187cm og 200kg hårete sasquatch, av en øldunstende, uføretrygda bryggesjauer, med gulflekket årgangstruse...

Hehe, ja men hun kan vel være hyggelig for det?

Skrevet

:hoho:

Skrevet

Blir ikke det litt det samme som å ha telefonsex el.l. da? han har jo sittet og delt en seksuell fantasi med et annet levende menneske gjennom disse animerte figurene, så da kan det vel ikke være så veldig annerledes enn om han hadde hatt sms/msn sex. Om det skal defineres som utroskap og gi grunnlag for skilsmisse varierer vel fra person til person. Det kan jo også være at dette var "dråpen".

Skrevet

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...