mack Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg og samboeren gifter oss neste år, hvordan lager jeg bryllupsdagbok her inne?
Spatula Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg og samboeren gifter oss neste år, hvordan lager jeg bryllupsdagbok her inne? Forum - Bryllupsdagbok. Start nytt emne - vips har du laget boken din, bare å skirve navn på boken din i emnefeltet:) Da får du din "egen" tråd som blir din dagbok Endret 15. november 2008 av Agnethe
mack Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Forum - Bryllupsdagbok. Start nytt emne - vips har du laget boken din, bare å skirve navn på boken din i emnefeltet:) Da får du din "egen" tråd som blir din dagbok ok.takk for hjelpen
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 ok.takk for hjelpen du kan jo gjøre som mange andre. lage en generell dagbok hvor du skriver om alt, så slipper du evt ha flere dagbøker. i den generelle dagboka kan du f.eks skrive om bryllupet, om barn (dersom dere har det eller dere prøver å få det). jobben din. livet med din kjære o.l. bare et lite forslag.
angara Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 du kan jo gjøre som mange andre. lage en generell dagbok hvor du skriver om alt, så slipper du evt ha flere dagbøker. i den generelle dagboka kan du f.eks skrive om bryllupet, om barn (dersom dere har det eller dere prøver å få det). jobben din. livet med din kjære o.l. bare et lite forslag. Men da er det kanskje vanskeligere for oss andre brukere å finne fram dit? I allefall hvis det er et poeng for ts å få kommentarer eller diskutere bryllupsting med andre forestående bruder der? Jeg er ofte inne og ser på bryllupsdagbøkene, men aldri inne i de generelle dagbøkene. Det er for mye og for mange temaer å rekke over. Men nå er jeg ingen spesialist på dette, har aldri somlet meg til å få lage en dagbok selv...
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Men da er det kanskje vanskeligere for oss andre brukere å finne fram dit? I allefall hvis det er et poeng for ts å få kommentarer eller diskutere bryllupsting med andre forestående bruder der? Jeg er ofte inne og ser på bryllupsdagbøkene, men aldri inne i de generelle dagbøkene. Det er for mye og for mange temaer å rekke over. Men nå er jeg ingen spesialist på dette, har aldri somlet meg til å få lage en dagbok selv... det var kun et forslag
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 uansett hadde det vært hyggelig om hun lagde en dagbok under generell. Det er den måten vi blir bedre kjent med brukerne her inne. jeg har dagbok her, men jeg kan ikke logge meg inn fra jobben. pc'en vil ikke.
Gjest Ansjoni Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 uansett hadde det vært hyggelig om hun lagde en dagbok under generell. Det er den måten vi blir bedre kjent med brukerne her inne. jeg har dagbok her, men jeg kan ikke logge meg inn fra jobben. pc'en vil ikke. Man kan vel bli kjent med brukerne i bryllupsdagbøkene også? :klø:
Gjest Gjest_nygift_* Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Jeg og samboeren gifter oss neste år, hvordan lager jeg bryllupsdagbok her inne? mener å huske at du har en bryllupsdagbok her inne fra før, eller er jeg på vilspor nå?
Gjest Også Brud 2009 Skrevet 26. desember 2008 #11 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer og lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #12 Skrevet 26. desember 2008 Man kan vel bli kjent med brukerne i bryllupsdagbøkene også? :klø: de som ikke går med bryllupsplaner, er ikke innom bryllupsdagbok så ofte som generell.
Gjest Brud selv 2009, fortsatt anonym. Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 Jeg og samboeren gifter oss neste år, hvordan lager jeg bryllupsdagbok her inne? Har du startet noe dagbok enda? Har lyst å lese om planleggingen deres. Hvor dere skal ha det? Gleden over at innbydelsene er sendt og at dere har fått svar. Hvordan nervene er fram til den store dagen osv.
mack Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. mai 2009 mener å huske at du har en bryllupsdagbok her inne fra før, eller er jeg på vilspor nå? hadde en bryllupsdagbok her for noen år siden da jeg å min eks samboer skulle gifte oss men det ble ikke noe av
mack Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. mai 2009 Har du startet noe dagbok enda? Har lyst å lese om planleggingen deres. Hvor dere skal ha det? Gleden over at innbydelsene er sendt og at dere har fått svar. Hvordan nervene er fram til den store dagen osv. nei, jeg er ikke så god på data så ikke helt sikker på hvordan lager bryllupsdagbok her inne
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #16 Skrevet 19. mai 2009 Forum - Bryllupsdagbok. Start nytt emne - vips har du laget boken din, bare å skirve navn på boken din i emnefeltet:) Da får du din "egen" tråd som blir din dagbok Happy.gif
mack Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 19. mai 2009 Forum - Bryllupsdagbok. Start nytt emne - vips har du laget boken din, bare å skirve navn på boken din i emnefeltet:) Da får du din "egen" tråd som blir din dagbok Happy.gif ok, da skal jeg prøve å få til det
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #18 Skrevet 19. mai 2009 ok, da skal jeg prøve å få til det det klarer du. du klarte det sist. du må bare ha tro på deg selv.
mack Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #19 Skrevet 19. mai 2009 det klarer du. du klarte det sist. du må bare ha tro på deg selv. bryllupsdagbok, går det under forum bryllup ell er det noe som heter forum bryllupsdagbok?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #20 Skrevet 19. mai 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...amp;s=&f=62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå