MiAmore83 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg har en hjemmeside i dag, men det er utrolig tungvint å redigere denne. Jeg søker etter en plass hvor de har forslag til ferdige sidemaler osv. som forenkler redigeringsprosessen. Hjemmesiden min heter www.--------.no, og jeg ønsker å beholde denne adressen. Hvor og hvordan kan jeg få hjelp?
Gjest Lommerusk Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
mmmSjokolade Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Domenet ditt kan du ta med deg hvor du vil. Selv bruker jeg Lunarpages for web hotell. Koster meg ca 650 kr året der, men jeg betaler ennå for domenet en gang i året hos den norske leverandøren jeg kjøpte det igjennom. Sikkert ikke nødvendig å gjøre det slik men jeg er for lat til å sette meg inn i hvordan jeg kan forandre på det. Lunarpages har noe forslag til gratis program for hjemmesider. mySQL har også et ferdig maloppsett. Selv bruker jeg Frontpage til selve siden. En venninne av meg bruker Dreamweaver og har du mulighet til å skaffe disse programmene har du også maler du kan bruke og lettvint oppdatering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå