Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Del Skrevet 15. november 2008 Hva er vanlige "regler" ved nettdating? Jeg er ny i dette her, men har registrert meg på noen sider. Har vel møtt mellom 5-7 stk. Er det vanlig å vente litt med å ta kontakt etter at man møtes? Jeg syns personlig hele dette "spillet" er tullete. Til nå har jeg tatt kontakt dagen etter møtet om jeg syns det gikk fint selv. Takker for sist og "snakker videre" om ting vi prater om. Maser ikke om nye møter f.eks. Men er dette for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #2 Del Skrevet 15. november 2008 Ekte mennesker følger ikke noe spill. Ta kontakt når du føler for det og vær deg selv! Om han/hun synes det blir for masete/påtrengende/passivt, ja, så passer kanskje ikke vedkommende for deg. Da er det bare å lete videre, for det er nok å velge mellom. Lykke til med jakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. november 2008 #3 Del Skrevet 15. november 2008 Nei. Enten det er fra nett eller endre steder, så er det sånn at er det gjensidig interesse blir begge glade for å høre fra hverandre. Hvis man må telle dager, og lage et spill med at den og den må ta kontakt først, og om mengde og rekkefølge på kommunikasjon, er det stort sett intet å hente der. Man lurer ikke interesse i andre mennesker. DET er bare noe ungdomsskolejenter driver med. Og fjortiser er jo den beste kilde til forståelse av det annet kjønns psyke, ikke sant? Det spiller ingen rolle om man har sex på første eller tredje deiten, eller på webcam, eller ei. Det spiller ingen rolle om du tar initiativet til kontakt to ganger på rad. Men, vær skeptisk hvis du tar kontakt hele tiden, og den andre aldri tar initiativ. DA er nok ikke interessen der. Mange slike "psyke" regler dere har, virker bare mot sin hensikt, fordi etter to-tre dater blir det avslørt. Da blir det lett et irritasjonsmoment, fordi det blir et tegn på at du driver på med et spill, og at det ikke dreier seg om ekte følelser. Kjærlighet handler ikke om å veie alt likt på mikrogrammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #4 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har truffet to av mine ekskjærester på nettet, og det var aldri noe slikt "spill". Vil ikke kalle møtene våres for dater heller. Vi bare møttes og fant på noe ganske casual, og tok det derfra liksom. Det hele gikk ganske naturlig for seg. Og det endte med langvarige forhold begge gangene. Man gjør nok seg selv en bjørnetjeneste ved å følge alle disse triksene og spillene. I hvertfall hvis det er et seriøst forhold basert på åpen og god kommunikasjon man er intressert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå