Gå til innhold

Skal kjøpe meg en iPod idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en iPod idag. Har veldig lyst på en iPod nano. Hvor er det best priser på dette? noen som vet? 8GB tror jeg holder for meg forresten, men om det er noen bra priser på større så er det mulig jeg velger dette.

Og til dere som HAR iPod nano, er dere fornøyde med den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kjøpte min på expert i går.. Kostet 1099kr, pluss forsikring til 366kr, lader til 249kr og ørepropper til 599kr... (16bg ipod lå til 1599kr)

Skal jeg høre på noe skal det være skikkelig lyd! ;)

Jeg kjøpte sony sine ørepropper med silikon propp, har hatt disse før og de er det fantastisk lyd i! I tillegg til at andre propper ikke henger fast i ørene mine ;) Så jeg anbefaler de! Creative sine med silikonpropp er det også fantastisk lyd i (samboer har de) men det er ikke alle som fører de...

Lader må man jo ha...

Og jeg kjøper ikke sånne ting uten forsikring.. Har vel brukt pc forsikringen min to ganger nå (snublet i ledningen første gangen, og hund som veltet et glass med brus over tastaturet andre gangen... Første reparert da det kun var hovedkortet som måtte byttes, ny pc andre gangen :) )

Og en ny mobil etter å ha mistet den ut av lommen og ned i snøen uten at jeg merket det før etter et par timer....

Så jeg regner med å bruke ipod forsikringen også ;)

Skrevet
Må man kjøpe laderen separat??

Du MÅ ikkje ha ladar, eg har både 80 gb iPod og 4 gb iPod Nano, og har ikkje ladar. Eg brukar kabelen som er med og ladar den via datamaskina. Men ladar er sjølvsagt vel så praktisk, og eg kjem nok til å skaffe meg det når eg har råd ein gong ;)

Skrevet
Du MÅ ikkje ha ladar, eg har både 80 gb iPod og 4 gb iPod Nano, og har ikkje ladar. Eg brukar kabelen som er med og ladar den via datamaskina. Men ladar er sjølvsagt vel så praktisk, og eg kjem nok til å skaffe meg det når eg har råd ein gong ;)

ahaaa! :) bra, for tror ikke jeg gidder å bruke 250 kr ekstra på det idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...