Gjest hjelp Skrevet 15. november 2008 #1 Del Skrevet 15. november 2008 Hei alle sammen. Har eit lite spørsmål/"problem" eg vil ta opp her, for å høre om det bare er meg som overreagerer, eller kva som skjer her... Saken er som følger: Eg kom i kontakt med en mann på eit nettsted (noe tillsvarende Nettby og Blink og slike) for et par måneder siden, og vi fant tonen utrolig raskt. Superkjemi! Vi har ikke møttes på ordentlig, men har snakka myyyye i telefonen, og vi sitter på chatt nesten fra morgen til kveld (vi har begge datajobber, og tilgang på chatt hele dagen ). Om et par uker skal vi treffes. Han er veldig klar på at han er forelsket i meg, og ønsker et forhold! Eg har også ganske sterke følelser for han. :rødme: Vi har allerede laga planer om å tillbringe nyttårsaften sammen, forutsatt at vi liker hverandre like godt etter møtet om to uker sjølvsagt. Men - for det er jo som vanlig et men - han skriver fremdeles pene komentarer til andre jenter på dette nettstedet ! Komentarer som i mine øyne er ren flørting (et eksempel på noe eg så han skrive under bildet til en jente senest i går: "så utrolig vakker du er! ;)" ). Hvordan bør eg tolke dette?? Blir så sjalu og usikker, og forstår ingenting, for han virker utrolig intressert i meg! Holder han mulighetene åpne for andre jenter, samtidig som han inbiller meg at han ønsker et forhold til meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. november 2008 #2 Del Skrevet 15. november 2008 Han holder mulighetene åpne, ja. Han ønsker nok å sikre seg, i tilfelle dere ikke finner tonen IRL. Dette er nettdatingens bakside. Min erfaring er, at hvis man finner tonen med noen, bør man møtes ganske kjapt for å finne ut om det er noe å bygge på. Ellers havner man fort i den situasjonen du er i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Del Skrevet 15. november 2008 Ikke bygg luftslott. Man kan alltids bli veldig opptatt av, opphengt i og til og med forelsket i en person man kun har pratet med på nett, på telefon og sett bilde av. Men tro meg, det er veldig ofte noe HELT ANNET å treffes live. Så senk forventningene og møt ham med et litt mer nøytralt og nøkternt utgangspunkt. Det at han nærmest erklærer seg for gift med med deg og samtidig slenger rundt seg med flørtende kommentarer til andre damer, får meg til å tro at dette er en person som har dette som hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2008 #4 Del Skrevet 15. november 2008 Veldig, veldig enig med siste gjest her. Det er selvopplevd hos meg også, og man ender med å sitte med hele nesa i postkassa...i beste fall. Nett er ugreit på mange måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 15. november 2008 #5 Del Skrevet 15. november 2008 Takk for svar... sjølv om dei ikke akkuratt var oppmuntrende. Ærlighet er vel best... Huff, jeg håper dere tar feil. Jeg har fått ganske sterke følelser for han allerede merker eg. Isj altså... Grunnen til at dette gjer meg så forvirra er at han overhodet ikke virker som en person som flørter rundt. Han har få personer i vennelista, ganske sær profiltekst og fremstår i det heile tatt ikke som noen typisk "player", for å si det slik. For noen uker siden spurte eg han på en ganske nøytral måte hvorfor han skriver desse meldingene til andre jenter, og da sa han at det berre er fordi han liker å gi komplimenter til bilder han synes ser bra ut. :klø: Men for meg er slike komentarer flørting! Synes dere dette er flørting? Kva bør eg gjøre, trekke meg unna litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2008 #6 Del Skrevet 15. november 2008 Tja...en gang traff jeg en hyggelig kar som jeg falt pladask for, vi hadde vår tid sammen på nett, til det begynte å skjære seg for min del: oppdaget ham etter hvert på to andre nettsteder, hvor han flørtet i vilden sky (kun snaxy damer på vennelistene, som var lange) og det ga meg skikkelig vondt i magen. Det er veldig lett å leve dobbelt og trippelt-liv, for slike som har gleden av det. Lever man ikke et spennende liv i privaten, så er det fryktelig lett å leve et tilnærmet 007-liv der ute. . .og er man først hekta på det livet, så stopper man tydeligvis nødig med det. Enkelte vil ha i pose og sekk, OG i pose og sekk. Jeg håper at du er heldigere enn meg, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. november 2008 #7 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg vet ikke jeg altså, men når jeg skal møte noen fra nettet tør jeg ikke ha noen noen som helst forhåpninger utover det ene møtet, man aner jo ikke om man kommer til å like hverandre. Jeg skriver i hvertfall ofte med flere samtidig, men vet jo aldri hvordan det går, så da er det lurt å gardere seg med fler synes jeg. Nå lover jo ikke de jeg skal møte noe da, så føler ikke at jeg bedrar noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skeptiker Skrevet 16. november 2008 #8 Del Skrevet 16. november 2008 Typisk for slike notoriske nettflørtere er at de har lange vennelister fulle av flotte damer, mange bilde av seg selv (gjerne halvnaken) i galleriet sitt, samt en lettfattelig og "sjarmerende" profiltekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #9 Del Skrevet 16. november 2008 Etter min mening har dere blitt seriøse altfor fort. Det virker merkelig å snakke om å innlede et forhold når man ikke engang har møtt hverandre. Fyren virker kanskje litt desperat. Men på den annen side innrømmer du jo å nesten ha falt for fyren, enda du ikke har møtt han. Jeg lurer på om dere ikke lurer dere selv litt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 16. november 2008 #10 Del Skrevet 16. november 2008 Etter min mening har dere blitt seriøse altfor fort. Det virker merkelig å snakke om å innlede et forhold når man ikke engang har møtt hverandre. Fyren virker kanskje litt desperat. Men på den annen side innrømmer du jo å nesten ha falt for fyren, enda du ikke har møtt han. Jeg lurer på om dere ikke lurer dere selv litt her... Eg har hatt det slik før, dvs jeg har NESTEN hatt det slik før: Kjemien mellom han her er bedre enn med de andre. Uansett: Når jeg har hatt det på denne måten før, på nettet, har det endt med langvarige forhold alle gangene. Så eg har ganske gode erfaringer med å møte menn på nettet. Han virker verken desperat eller typisk "player". Hadde det ikkje vært for komentarene jeg har sett han har skrevet til andre jenter, hadde alt vært supert. Men de komentarene legger ein demper på dei gode følelsene mine... Han har sagt han ikkje flørter med andre, men eg vet ikke om eg greier å tru på han. Så vidt eg vet har han ikke fått respons på komentarene til desse andre jentene, men det at han i det hele tatt skriver noe slikt får det til å skurre litt. :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #11 Del Skrevet 16. november 2008 Han virker verken desperat eller typisk "player". Hadde det ikkje vært for komentarene jeg har sett han har skrevet til andre jenter, hadde alt vært supert. Men de komentarene legger ein demper på dei gode følelsene mine... Han har sagt han ikkje flørter med andre, men eg vet ikke om eg greier å tru på han. Så vidt eg vet har han ikke fått respons på komentarene til desse andre jentene, men det at han i det hele tatt skriver noe slikt får det til å skurre litt. :( Jeg kan skjønne at du reagerer på disse kommentarene til de andre jentene. Fortell det til han at du synes det er rart, og at du selv ikke ville synes det var naturlig å legge igjen sånne kommentarer hos andre menns profiler. Vil råde deg til å holde litt avstand inntil videre... Så slipper du å angre senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå