Gå til innhold

Hvor lang tid?

Gjest Gjest_frustrert_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_frustrert_*
Skrevet

Hvor lang tid bruker dere på sex? Jeg mener fra en av dere tar initiativet til dere er i mål. Vi har sjelden sex, noe som til dels skyldes at det tar så lang tid. Det er flott å bruke lang tid i helgene når man har tid, men midt i uka har vi 1-3 timer sammen om kveldene, og da skal vi også rekke å spise, rydde etter matlaging og diverse andre ting. Å bruke minst en time på sex går rett og slett ikke tidsmessig. Om morgenen er det dessverre helt utelukket når det tar så lang tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bruker dere ikke bare kortere tid da? Synes 1 time høres ekstremt mye ut.

Jeg og eksen brukte vel kanskje.. tja.. 5 minutter hver gang. Det var over når han kom liksom (nei, jeg var ikke fornøyd :fnise: men det trenger jeg vel kanskje ikke å nevne?).

Så det kan gjøres adskillig fortere enn 1 time! :gjeiper:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Hmm.. vi bruker alt fra ca 15min til 2timer.. det kommer selvsagt ann på omstendighetene ;)

Skrevet

5-minuttere er helt greit det så lenge det ikke blir en vanesak. Jeg har "quickies" med typen min stadig før vi drar på jobb og før vi sovner om kvelden, og så får jeg igjen får det i helgene når vi har bedre tid. Da er det "min tid" :) Og jeg er kjempefornøyd!

Skrevet
Hvorfor bruker dere ikke bare kortere tid da?

For min del kunne vi gjerne ha brukt kortere tid, men han bruker lang tid både før og under "akten". :sukk: Det kan være deilig, det er ikke det, men jeg savner kortere seanser innimellom. Det blir ofte til at vi ikke orker å ha sex fordi det allerede er sent og om morgenen rekker vi det ikke.

Jeg tar gjerne mot tips for hvordan jeg kan gjøre mitt til å korte ned varigheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...